Eleccions per a la renovació del Consell Escolar

D’acord amb la
 Resolució ENS/2172/2016, de 13 de setembre, es convoquen eleccions per renovar els membres del consell escolar de l’Institut, concretament del professorat, de l’alumnat, i dels pares i mares o tutors i tutores de l’alumnat. Del sector pares s’han d’elegir 3 nous representants. Us detallem el calendari i el procés:

– Des del dia 7 de novembre estarà exposat al centre el cens electoral de cada sector
– Els dies 8, 9 i  10 de novembre es podran realitzar les reclamacions oportunes del cens electoral.
– El dia 11 de novembre es realitzarà el sorteig per designar els membres de la Mesa Electoral.

Les candidatures s’han de presentar per escrit abans del dia 18 de novembre. Sol liciteu el document de presentació de candidatura a la secretaria del centre.
– El dia 29 de novembre, entre les 17 hores i les 18 hores es realitzaran les votacions dels representants del pares.
Tots els pares i rnares que figuren en el corresponent cens electoral i tots els alumnes (que no hagin estat objecte de sanció per conducta greument perjudicial per a la convivència del centre durant l’actual curs escolar o immediatament anterior són electors i poden presentar-se com a candidats Poden votar el pare i la mare o tutor o tutora respectiu, llevat que la pàtria potestat de l’alumne/a estigui conferida en exclusiva a un dels progenitors, en aquest cas només aquest té dret a vot.

Us deixem l’enllaç a la circular que hem facilitat a les famílies.