Portes obertes 2017

ESO
Dijous 9 de març a les 18 h. podreu visitar el centre, i a les 19h. us oferirem una xerrada informativa per tal d’explicar-vos el nostre projecte educatiu i resoldre qualsevol dubte que tingueu.
Batxillerats

• Humanitats i ciències Socials i Ciències i Tecnologia: el dimecres 26 d’abril… Llegeix més»

El Maragall guanya el carrer

Per un dia, l’educació pública surt de les aules!
L’Institut Poeta Maragall, un centre d’ESO i batxillerat situat a l’Eixample de Barcelona amb quasi 90 anys d’història, ha decidit sortir al carrer. El dia 8 de març, un dia abans de la jornada de portes obertes… Llegeix més»

Premi “Jove Pèsol de la Floreta”

Un curtmetratge de l’alumnat d’Educació Visual i Plàstica de 4t d’ESO ha guanyat el premi “Jove  Pèsol de la Floreta” del concurs Videopèsols de Caldes d’Estrac. La professora Pilar Domènech va recollir el premi el dissabte 4 de març en nom de tot el grup.
Moltes… Llegeix més»

En Lucho Suaya serà un dels representants de Catalunya a les Olimpíades de Filosofia que es celebraran a Múrcia

El dimecres 1 de març a la tarda va tenir lloc a la Facultat de Filosofia de UB la IV Olimpíada de Filosofia de Catalunya, allà el Lucho Suaya (2n de Batxilerat 2) i el Juan López (2n de Batxillerat 5) van fer una dissertació… Llegeix més»

Ja tenim l’hort de la setena

Des de començament de curs un grup d’alumnes de 3r d’ESO hem iniciat un hort ecològic a la terrassa de la setena planta. L’hem fet amb recipients: una taula de cultiu de fusta i capses de fruita reutilitzades.

Vam començar fixant-nos amb el verd que ens… Llegeix més»