Pintura mural al pati

Després de quasi dos mesos els murals del pati ja estan acabats. Els alumnes de la matèria de Tècniques d’Expressió Graficoplàstica, del batxillerat d’arts plàstiques, imatge i disseny han treballat quatre hores per setmana per reproduïr, a les parets del porxo del centre, les obres… Llegeix més»

Audiència pública a l’Ajuntament

Aquest matí, l’alumnat de 4rt d’ESO assisteix a l’audiència pública sobre el tema dels refugiats. L’acte se celebra a l’Ajuntament de Barcelona amb la presència de l’Equip de Govern.
Si voleu presenciar-lo, es retransmet en directe per BETEVÉ de 10 a 12h.

Lucho Suaya participa en la IV Olimpíada de Filosofia d’Espanya – 2n batx

El passat dissabte 5 de maig el nostre alumne Lucho Suaya de segon de batxillerat va participar a la IV Olimpíada de filosòfica d’Espanya després d’haver quedat guanyador en l’Olimpíada Catalana. L’acte va tenir lloc a la ciutat de Múrcia, van participar-hi estudiants de secundaria… Llegeix més»