Portes obertes 2017

Portes Obertes IES Maragall

ESO
Dijous 9 de març a les 18 h. podreu visitar el centre, i a les 19h. us oferirem una xerrada informativa per tal d’explicar-vos el nostre projecte educatiu i resoldre qualsevol dubte que tingueu.

Batxillerats

• Humanitats i ciències Socials i Ciències i Tecnologia: el dimecres 26 d’abril a les 18h.
  • Arts: dijous 27 d’abril a les 18h.

Preinscripció i matrícula: Preinscripció d’ESO del 23 de març al 4 d’abril. Tota la informació a edubcn.cat.

Taller d’interpretació al Caixafòrum

Els alumnes de P5 del batxillerat escènic han realitzat un taller d’interpretació poètica amb l’actor Jordi Oriol a Caixafòrum.
Durant tot el matí, els alumnes han treballat amb l’actor la tècnica postural, la projecció de la veu, la respiració, el gest… Finalment han pogut recitar poemes… Llegeix més»

Xerrada Projecte. Parc de Recerca Biomèdica UPF

Xerrada al grup de Biologia de Primer de Batxillerat de JOAO ASCENSAO (estudiant de la Rice University).

Ha  parlat sobre la seva història com a nord-americà d’origen portuguès i dominicà i del seu projecte d’investigació al Parc de Recerca Biomèdica de la UPF que aborda qüestions relacionades amb la biologia de sistemes.

La xerrada ha estat en anglès. El conferenciant ha vingut acompanyat d’una representant del Consulat dels EEUU a Barcelona i del Coordinador de Llengües estrangeres del Consorci Salvador Almendros.

Veure fotos