ESPECTACULAR!

(GRÀCIES A TOTES I A TOTS)

PREINSCRIPCIONS A CICLES FORMATIUS

• CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ (CFGM): del 14 al 24 de maig (presencialment)

• CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR (CFGS): del 29 de maig al 7 de juny (telemàticament)

US PRESENTEM ELS NOUS BLOGS DE L’INSTITUT LA ROMÀNICA

(els trobareu sempre al lateral esquerre de la portada del web):

BLOG LA ROMÀNICA VIATGERA: hi trobareu el seguiment dels viatges, intercanvis i treballs de síntesi fora del centre (ARNES, CALA MONTJOI, CANTÀBRIA i PRAGA)

BLOG DEL PROJECTE INTERNATIONAL VILLAGE D’ESLOVÀQUIA: hi trobareu tota la informació sobre el projecte i el seguiment del viatge.

Per a més informació cliqueu aquí

QUINA NEVADA!

CARNAVAL 2018!

(CLICA)

Concurs de Fotografia Matemàtica 2017/2018

Gràcies per la vostra participació
Com cada any, el Departament de Matemàtiques organitza un concurs de fotografia matemàtica, on poden participar-hi tot l’alumnat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, així com tot el Professorat i el personal no docent.
El concurs consisteix en fotografiar algun espai o… Llegeix més»

Concurs fotogràfic d’Educació Visual i Plàstica

“El cicle de la vida”

“El primer raig de sol”

“Esclat de la primavera a La Romànica”

Quina meravella de fotografies, oi?
Com ja ve sent una tradició, el Departament d’Educació Visual i Plàstica organitza anualment un concurs fotogràfic dirigit a tot l’alumnat del centre (ESO,… Llegeix més»

Les IV Jornades Tècniques Culturals de Formació Professional donaran el seu tret de sortida el proper 24 d’abril a la Torre d’En Gorgs

L’esdeveniment, organitzat per l’Institut La Romànica i amb el suport de la Fundació Barberà Promoció i l’Ajuntament de Barberà, servirà perquè l’alumnat dels cicles formatius de la família professional química d’aquests centres entrin en contacte amb empreses del seu sector professional
El pròxim dimarts 24… Llegeix més»

PROJECTE INTERNATIONAL VILLAGE a Eslovàquia

Us presentem el Projecte International Village d’Eslovàquia, en el qual participa l’alumnat de 3r i de 4t d’ESO de l’Institut La Romànica, organitzat pel Departament de Llengües Estrangeres del centre.
Un grup de 26 alumnes de segon cicle de l’ESO participen en aquest Projecte Internacional… Llegeix més»