CARTELL AMB ACTIVITATS I HORARIS

(recordeu que l’horari marc és de 9:15 a 13.30 hores)

CALENDARI DE RECUPERACIONS DE MATÈRIES PENDENTS DE 1r DE BATXILLERAT

PER A L’ALUMNAT DE 2n DE BATXILLERAT

Campanya de recollida de roba i calçat de la Fundació GLORR: dijous 26 d’abril

Carta a les famílies

Per a més informació (clicar)

IV JORNADES TÈCNIQUES CULTURALS DE

FORMACIÓ PROFESSIONAL

24, 25 i 26 d’abril de 2018

PREINSCRIPCIONS A CICLES FORMATIUS

• CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ (CFGM): del 14 al 24 de maig (presencialment)

• CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR (CFGS): del 29 de maig al 7 de juny (telemàticament)

US PRESENTEM ELS NOUS BLOGS DE L’INSTITUT LA ROMÀNICA

(els trobareu sempre al lateral esquerre de la portada del web):

BLOG LA ROMÀNICA VIATGERA: hi trobareu el seguiment dels viatges, intercanvis i treballs de síntesi fora del centre (ARNES, CALA MONTJOI, CANTÀBRIA i PRAGA)

BLOG DEL PROJECTE INTERNATIONAL VILLAGE D’ESLOVÀQUIA: hi trobareu tota la informació sobre el projecte i el seguiment del viatge.

Per a més informació cliqueu aquí

QUINA NEVADA!

CARNAVAL 2018!

(CLICA)

PROJECTE INTERNATIONAL VILLAGE a Eslovàquia

Us presentem el Projecte International Village d’Eslovàquia, en el qual participa l’alumnat de 3r i de 4t d’ESO de l’Institut La Romànica, organitzat pel Departament de Llengües Estrangeres del centre.
Un grup de 26 alumnes de segon cicle de l’ESO participen en aquest Projecte Internacional… Llegeix més»