LORCA A ESCENA!

LES IV JORNADES TÈCNIQUES CULTURALS

DE FORMACIÓ PROFESSIONAL

HAN ESTAT UN ÈXIT

(Felicitats per la feina ben feta)

PREINSCRIPCIONS A CICLES FORMATIUS

• CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ (CFGM): del 14 al 24 de maig (presencialment)

• CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR (CFGS): del 29 de maig al 7 de juny (telemàticament)

US PRESENTEM ELS NOUS BLOGS DE L’INSTITUT LA ROMÀNICA

(els trobareu sempre al lateral esquerre de la portada del web):

BLOG LA ROMÀNICA VIATGERA: hi trobareu el seguiment dels viatges, intercanvis i treballs de síntesi fora del centre (ARNES, CALA MONTJOI, CANTÀBRIA i PRAGA)

BLOG DEL PROJECTE INTERNATIONAL VILLAGE D’ESLOVÀQUIA: hi trobareu tota la informació sobre el projecte i el seguiment del viatge.

Per a més informació cliqueu aquí

QUINA NEVADA!

CARNAVAL 2018!

LORCA a escena

Poc ens esperàvem enguany que el Grup de Teatre de l’Institut La Romànica, procedent del taller extraescolar de l’AMPA, portés a escena un clàssic com “La casa de Bernarda Alba” de Federico García Lorca.
De la mà del director Antonio Castillo, ens tenien ben acostumades… Llegeix més»

HOMENATGE a l’Institut-Escola

Entre el 1932 i el 1939, la Generalitat de Catalunya creà un model escolar que encara ara és una referència pedagògica: els Instituts-Escola. Seguint les propostes de l’Escola Nova, s’estimulava la creativitat de l’alumnat a través de tasques interdisciplinàries. Una de les més boniques fou… Llegeix més»

Concurs de Fotografia Matemàtica 2017/2018

Gràcies per la vostra participació

Com cada any, el Departament de Matemàtiques organitza un concurs de fotografia matemàtica, on poden participar-hi tot l’alumnat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, així com tot el Professorat i el personal no docent.
El concurs consisteix en fotografiar algun espai o… Llegeix més»

Concurs fotogràfic d’Educació Visual i Plàstica

“El cicle de la vida”

“El primer raig de sol”

“Esclat de la primavera a La Romànica”

Quina meravella de fotografies, oi?
Com ja ve sent una tradició, el Departament d’Educació Visual i Plàstica organitza anualment un concurs fotogràfic dirigit a tot l’alumnat del centre (ESO,… Llegeix més»