AMPA

Qui som?

L’AMPA de l’institut Gabriela Mistral, som una associació sense ànim de lucre formada per mares i pares d’alumnes que intentem millorar diferents aspectes del dia a dia de l’institut que afecten a l’educació dels nostres fills i filles.

Actuem com a canal de comunicació amb l’institut, on mares i pares podeu fer arribar els vostres dubtes, suggeriments i preocupacions sobre el funcionament quotidià del centre.

• Representem les famílies al Consell Escolar del Centre.
  • Finançament dels llibres de lectura de català, castellà i anglès, llibres de lectura de matèries optatives de 4t i diccionaris.
  • Finançament premis d’aules netes i educades de 1r, 2n d’ESO.
  • Col·laboració a les festes de graduació de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat (Càtering, decoració,…).
  • Col·laboració en les campanyes econòmiques pel viatge de 4t d’ESO i el treball de síntesi de 2n d’ESO.
  • Inversió al centre: millora dels espais lúdics i d’aprenentatge, taules ping-pong, estació meteorològica, carros d’ordinadors…
  • Finançament del monitoratge de la biblioteca del Centre.
  • Cursos famílies i alumnes (defensa personal, IT,..)

Quotes (una per família)

• ESO: 20 €/any
  • BATX: 20 €/any

Dades per realitzar el pagament:

• Compte: “CaixaBank” ES18 2100 3134 5322 0013 5315 al codi 0275677a favor de l’AMPA de l’institut Gabriela Mistral
  • Concepte: Nom i cognoms de l’alumne/a i curs.

Col·laborar activament amb l’AMPA és una oportunitat de participar i gaudir de l’educació dels nostres fills.

ampaiesgmistral@gmail.com