VIATGE- PROJECTE DE RECERCA DE 4t D’ESO

DOSSIER TREBALL SÍNTESI 4T ESO_CERDENYA

L’etapa de Secundària (4 cursos) culmina amb el Projecte de Recerca. Aquest curs una bona part dels alumnes de 4t el realitzarà a l’illa de Sardenya i la resta al l’institut. Per tal que els pares i els alumnes estiguin informats us avancem el calendari d’activitats previstes per els alumnes que viatjaran a Sardenya. Més endavant penjarem a la web el guió de les activitats de caire acadèmic a realitzar en aquest viatge.

Les dates són del 15 al 19 de juny de 2018

Preguem als alumnes i a les famílies que acudiu a les 19,30h al punt d’encontre per tal de passar llista amb la suficient antelació.

Comuniquem a les famílies dels alumnes que l’institut ha contractat una assegurança mèdica que cobreix els alumnes mentre duri el viatge.

NOU: ITINERARI-ALGUER-4t ESO – FRANCESC MACIÀ 2018-V1

Informació detallada del viatge:  ALGUER-2018-PROJECTE DE RECERCA 4t ESO

COMUNICATS:  Arribada al destí amb retard. 16/06/2018. Tot el viatge i activitats funcionen amb normalitat (17-06-2018)

FOTOGRAFIES