Erasmus+ a l’Ins Francesc Macià

Erasmus+ és el programa de la Unió Europea per a l’educació, la formació, la joventut i l’esport. En l’àmbit de l’Educació i la Formació ofereix oportunitats en tots els sectors educatius: Educació Superior, Formació Professional, Educació Escolar i Educació de Persones Adultes.

BLOC DELS NOSTRES PROJECTES ERASMUS PLUS
(Diari en primera persona de les experiències viscudes en cadascun dels nostres intercanvis)

Projectes Erasmus+ K1

Mejorar la competencia lingüística a través de las Actividades en la Naturaleza como aula de aprendizaje

2019-2021

Aquest projecte tracta de la gran importància que té el contacte amb la natura i els espais oberts en l’aprenentatge i el procés educatiu dels alumnes. Formar-se i aprendre a aplicar noves metodologies que s’inclouen en els currículums de les escoles europees capdavanteres en aquest àmbit, serà un objectiu del projecte

Projectes Erasmus+ K2 (Official website)

ANOTHER HIKE, ANOTHER HISTORY (AHAH)

• 7TH GYMNASIUM OF HERAKLION CRETA –  GRÈCIA
  • COLLEGE AIME CESAIRE DE BASSE POINTE ILLA DE LA MARTINIQUE – FRANÇA
  • AGRUPAMENTO DE ESCOLAS DE VILA NOVA DA BARQUINHA PORTUGAL
  • SAUGA PÕHIKOOL ESTÒNIA
“AHAH” és el títol del projecte internacional que realitza l’Institut Francesc Macià els cursos 2018-2019 i 2019-2020. Aquest projecte tracta sobre la pràctica del senderisme per camins i senders de valor històric d’arreu d’Europa, amb especial incidència en l’Exili per motius bèl·lics o socials.

HEALTHY MIND, HEALTHY LEARNERS (HMHL)

• LYCÉE JEAN JOLY ILLA DE LA REUNIÓ – FRANÇA
  • ISTITUTO SECONDARIO DI 1^GRADO PETRARCA-PADRE PIO ITÀLIA
  • JONISKIO R. GASCIUNU PAGRINDINE MOKYKLA  LITUÀNIA
A través del projecte HMHL volem donar a l’alumnat la possibilitat de desenvolupar la consciència de la dimensió europea, treballant col·laborativament en la temàtica d’hàbits de vida saludable.

21st CENTURY ACTIVE CITIZENSHIP

• SIR JOHN HUNT COMMUNITY SPORTS COLLEGE (UK)
  • OSNOVO UCHILISTE NEOFIT RILSKI (BULGÀRIA)

Projectes Finalitzats

Erasmus+ K1

COMO MEJORAR LA COMPETENCIA LINGÜÍSTICA MEDIANTE LA METODOLOGÍA CLIL

2017-19

Des del 2015 al 2017. Es tracta d’un projecte KA1 (Key Action 1) destinat a la formació del professorat en centres estrangers, aquest projecte entra dins de la línia que el nostre Centre porta treballant molts anys per millorar la competència en llengua Anglesa per part del professorat que realitza activitats amb metodologia CLIL i participant en projectes educatius europeus.

Erasmus+ K2

WALKING THE LINE

Partners:

• Colegiul National Nicolae Titulescu – ROMANIA
  • Istituto d’Istruzione Superiore M.Raeli-  Noto ITALY
  • Marijampole “Ryto” Basic School – LITHUANIA
  • Geschwister-Scholl-Schule Gütersloh – GERMANY

Visita la web del projecte.

HEALTHY TOWN

Partners: