Oceania: el mar en xocolata

innova FP
Us presentem la darrera creació d’en Sergi Vela, fruit del desenvolupament del Conveni d’Innova FP d’aquest curs 2016-17, amb la col·laboració de dos alumnes de Segon curs del Cicle Formatiu de Forneria, Pastisseria i Confiteria. Tota l’estructura i cadascun dels detalls estan fets exclusivament amb xocolata: fixeu-vos en les meduses, en els peixos, en l’estrella de mar, en les ones. Ara que és l’època de les figures de xocolata per a les mones de Pasqua, en el nostre cas gaudim, a l’Escola, d’un peculiar, creatiu i exclusiu fons marí de xocolata!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *