Professorat Nouvingut

Nota Informativa
Tot el professorat que s’incorpora per primera vegada al centre al setembre, us informem que la rebuda del professorat nouvingut, és farà el dilluns 3 de setembre a les 10:00 h.

Tutorial Deures d’Estiu 2018

ACTIVITATS ESTIU 2018
Els alumnes que tinguin assignatures suspeses al juny d’ESO i de 1r de Batxillerat, cal que lliurin la feina de recuperació que trobaran penjada aquesta pàgina web.
Passos a seguir per abaixar-se els dossiers de les diferents matèries

1. Entreu a la web de l’institut

Llegeix més»

Matrícula 1rESO

S’informa a les famílies del centre que la matrícula dels alumnes de primer de l’ESO preinscrits amb plaça assignada al primer curs de l’educació secundària obligatòria és: del 21 al 27 de juny de 2018.
HORARI SECRETARIA (del 21 al 27 de juny) :
Dijous 21, divendres 22, dilluns… Llegeix més»

Diploma Proves Cangur 2018

Des de l’institut volem felicitar a l’alumne de 4t B Christian Torres del Dedo, per el seu extraordinari resultat a les proves cangur al quedar en la posició 93 de 10.121 participants. I en el present acte el coordinador de 4t d’ESO i la seva… Llegeix més»

Visita alumnes escola Bonavista

El passat dimarts 6 de Juny els alumnes de 6è de l’Escola Bonavista van realitzar la tradicional visita al Institut Collblanc, però amb una diferencia als anys anteriors, per tal de dinamitzar millor la visita.
La diferència s’ha dut a terme gràcies a la amistat que hi… Llegeix més»

Viatge a Madrid dels alumnes de 4t ESO

L’alumnat de 4t d’ESO aquests dies està realitzant el tradicional viatge de final de curs a Madrid  en el qual visitaran Toledo, Aranjuez, el Palau Reial, el Monestir de San Lorenzo del Escorial, el Santiago Bernabeu i El museu del Prado.

Premis Baldiri Reixac

Ahir l’equip directiu del centre i els professorat directament implicat al projecte MUSI-CALITÉ, varen assistir a l’entrega de Premis Baldiri Reixac de la Fundació Carulla
Els Premis Baldiri Reixac tenen la funció de reconèixer iniciatives educatives que contribueixin a construir una escola catalana de qualitat. A l’actual edició… Llegeix més»

Guanyadors del Premi Baldiri Reixac 2018

El nostre centre ha estat guardonat  amb  el premi Baldiri i Reixac 2018 en la especialitat Bones Pràctiques otorgat per la Fundació Carulla.
Moltes felicitats a tot l’alumnat que hi participa al Musical, al professorat i personal PAS que d’una o altra manera col·labora de manera desinteressada en portar aquest… Llegeix més»

Guanyador disseny samarreta Cantàbria

La primera setmana de Juny, l’alumnat de 2n d’ESO realitzarà el tradicional viatge de final de curs a Cantàbria, on visitaran les poblacions de Santillana de Mar, Potes, San Vicente de la Barquera, Santander i Fuente De.
Dintre del viatge és realitza un concurs de dibuix… Llegeix més»

Recollida Premi Videomat 2018

Com l´any passat, hem tornat a realitzar un vídeo a l’optativa de matemàtiques on responem a la pregunta de si és certa la teoria de les masses i hem tornat a guanyar el premi Videomat 2018.
Els alumnes de l’optativa de Matemàtiques varen anar a recollir… Llegeix més»

Xerrada Iguals en la diferència

El passat 25 d’abril es realitzà la xerrada Iguals en la diferència amb la col·laboració de la Fundació Mestral
Amb la voluntat de la Federació d’Associacions de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica – MESTRAL Cocemfe Tarragona volem abordar el tractament per la prevenció contra la… Llegeix més»