Competències Bàsiques de 4t d’ESO

Us informem que les proves de competències bàsiques de 4t d’ESO es faran els dies 6 i 7 de febrer.
S’avaluaran les competències i els coneixements bàsics que l’alumnat ha d’haver adquirit en llengua catalana, llengua  castellana,  llengua estrangera (anglès), en matemàtiques i  en l’àmbit cientificotecnològic. Podeu trobar més informació sobre les proves als següents enllaços:
Informació per a… Llegeix més»

Sortida teatre 4t ESO

Després d’haver fet la lectura dramatitzada a l’aula de l’obra Terra baixa d’Àngel Guimerà, els alumnes de 4t ESO A i B l’han pogut veure representada per la companyia teatral de Transeduca a l’Auditori de la Diputació de Tarragona, el dia 1 de febrer. Tot i que… Llegeix més»

Torneig de Tennis Taula i el Cross de La Canonja

Aquest cap de setmana es van celebrar el Torneig de Tennis Taula i el Cross de La Canonja, dues cites esportives que s’organitzen anualment per les festes de St. Sebastià de La Canonja, i que compta amb una important participació d’esportistes de l’Institut Collblanc.
En el… Llegeix més»

Conferència URV

El 18 de gener els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van assistir a la conferència que Jordi Ginebra, catedràtic de Filologia Catalana de la URV, va impartir amb el títol “Qui fabrica paraules noves?”. Dins la nostra societat tan canviant, van poder aprendre… Llegeix més»

Dia Mundial de la SIDA

El dia 31 de novembre va ser el Dia Mundial de la SIDA i tots els grups 4t ESO vam fer uns tallers per grups al centre cívic de Bonavista. Allà ens van donar informació sobre la prevenció contra malalties de… Llegeix més»

Xerrada esmorzar sal·ludables

Alumnes de Dietètica de l’Institut Cal·lipolis de Tarragona han estat la setmana passada amb pares i nens del programa activa’t de l’Institut Collblanc. I ens han oferit una xerrada sobre l’esmorzar sal·ludable i han fet un taller d’entrepans.

El Musical a Tarragona Radio

El passat dijous 23 de novembre a les 11:30 el professor Raül Pons i dos alumnes de batxillerat.
Participaren en directe al programa El matí de Tarragona  Ràdio, junt amb l’escola Cèsar August i l’Institut Escola Mediterrani, per explicar les seves experiències en el muntatge i realització de… Llegeix més»

El musical a Tarragona Radio

El proper dijous 23 de novembre a les 11:30 el professor Raül Pons i dos alumnes de batxillerat.
Participaran en directe al programa El matí de Tarragona  Ràdio, junt amb l’escola Cèsar August i l’Institut Escola Mediterrani, per explicar les seves experiències en el muntatge i… Llegeix més»

Porta un llibre a la motxilla

El Departament d’Ensenyament  va iniciar el  programa “El Gust per la Lectura” que té com a objectiu la formació de bons i bones lectors i lectores. Es tracta que, al llarg de la seva formació educativa, els/les nostres alumnes esdevinguin lectors/es competents, crítics/ques i capaços/ces… Llegeix més»

Voleibol 3r ESO

Els alumnes de 3r d’ESO feren durant la setmana del 30 d’octubre al 4 de novembre unes sessions de voleibol impartides per l’entrenador i jugador del Club Voleibol Sant Pere i Sant Pau (actualment a primera divisió), Vladimir Stevovski.
Un any més, des de l’àrea d’Educació Física, es… Llegeix més»

Dia Europeu de la reanimació cardiopulmonar (RCP)

El passat dilluns dia 16 d’octubre, l’alumnat de l’IES Collblanc durant l’assignatura d’Educació Física, va commemorar el Dia Europeu de la reanimació cardiopulmonar (RCP). Durant part del matí es van dur a terme tallers pràctics de reanimació i Suport Vital Bàsic dirigits als diversos cursos… Llegeix més»

Taller de RCP

El Departament d’educació física de l’institut commemora el dia europeu de la resuscitació cardiopulmonar ( RCP).
El dia 16 d’octubre es farà un acte institucional al IMET per fer difusió del programa de SVB a les escoles i de reconeixement als centre educatius, entre els que està… Llegeix més»

Informe Anual BASF

El curs passat, alumnes del nostre institut (4rt d’ESO) van realitzar els experiments químics per joves Teens’ Lab que organitzem a BASF i vam fer una sessió fotogràfica preparada amb ells.
D’aquesta sessió va sortir la portada i contraportada de la memòria corporativa anual que presenta… Llegeix més»

Professorat Nouvingut

Nota Informativa
Tot el professorat que s’incorpora per primera vegada al centre al setembre, us informem que la rebuda del professorat nouvingut, és farà el divendres 1 de setembre a les 10:00 h.