Xerrada Iguals en la diferència

El passat 25 d’abril es realitzà la xerrada Iguals en la diferència amb la col·laboració de la Fundació Mestral
Amb la voluntat de la Federació d’Associacions de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica – MESTRAL Cocemfe Tarragona volem abordar el tractament per la prevenció contra la… Llegeix més»

Acrosport

Dins de l’àrea d’Educació Física l’alumnat de 4t de l’ESO ha dut a terme un treball d’acrosport. A través del treball en diverses modalitats (parelles, trios i grups de 4 i 5 persones) el nostre alumnat ha aconseguit  realitzar diverses coreografies.
A més a més d’aconseguir… Llegeix més»

VII Dia de l’Educació Física al Carrer

El dimecres 25 d’abril es va celebrar el VII Dia de l’Educació Física al Carrer (DEFC). És una jornada on els alumnes i professors de diferents centres educatius d’arreu d’Espanya surten a realitzar una sessió d’Educació Física al carrer amb el propòsit de promocionar un… Llegeix més»

Jugger

L’alumnat de 4t de l’ESO a la matèria d’EF, treballen el “Jugger” com a esport alternatiu i innovador que aporta beneficis, tals com:
Pensar estratègicament.
Treball coordinat en equip.
Millora la velocitat i la resistència física.
Exercita el cos i la imaginació.
El jugger és un esport d’equip creat a Alemanya, que… Llegeix més»

Sortida Món de Sant Benet

L’alumnat de 3r de la ESO, en la matèria d’EF, va realitzar el dimarts 13 de març de 2018 una sortida al Món de Sant Benet a Sant Fruitós del Bages (Barcelona).
Món Sant Benet és un projecte cultural, turístic i de lleure d’una gran singularitat. Un… Llegeix més»

III Concurs literari Olga Xirinacs

Com ja sabeu,  l’alumne de 3r D Roger Salla,  va ser guardonat amb l’accèssit del III Concurs literari Olga Xirinacs per l’obra Em dic aula.
Dilluns 23 d’abril, diada de Sant Jordi,  va anar a recollir el premi a Torreforta.

Xerrada literària

El passat 17 d’abril, els alumnes que cursen la matèria de Literatura castellana van tenir l’oportunitat d’assistir a una xerrada literària organitzada pel Departament de Filologies Romàniques de la Universitat Rovira i Virgili. La protagonista de l’esdeveniment va ser Cristina Fernández Cubas, una de les… Llegeix més»

Videomat 2018

Com l´’any passat, hem tornat a realitzar un vídeo a l’optativa de matemàtiques on responem a la pregunta de si és certa la teoria de les masses. Us invito a que el visualitzeu, que li doneu like al youtube (ens fareu un gran favor) i… Llegeix més»

Finalista del concurs literari ‘Ficcions’

L’alumna Lucia Ortiz de 4t B ha estat elegida com a finalista del Certamen Literari Ficcions. Enhorabona!!!
L’acte de lliurament de premis de Catalunya tindrà lloc el proper dimecres 23 de maig a La Pedrera–Casa Milà de Barcelona. Durant l’esdeveniment, es farà entrega dels premis territorials a les millors… Llegeix més»

Guardonat III Certamen Literari Olga Xirinacs

L’alumne Roger Salla de 3r D ha resultat guardonat en el  III Certamen Literari Olga Xirinacs, per l’obra ” Em dic Paula” .
Enhorabona pel premi i per la participació!
El lliurament dels Premis Literaris del III Certamen Infantil i Juvenil Olga Xirinacs Barris de Ponent,  seran entregats el dia 23… Llegeix més»

Preinscripció ESO Curs 2018/19

Calendari  Preinscripció

• Oferta inicial de places escolars: 9 d’abril de 2018
  • Presentació de sol·licituds: del 13 al 24 d’abril de 2018
  • Presentació de documentació: fins al 25 d’abril de 2018
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 3 de maig de 2018
  • Presentació de reclamacions: del 4 al 8 de maig de 2018
  • Llista de… Llegeix més»

Certamen Lectura en Veu Alta

El passat dimarts 10 d’abril, l’Institut Collblanc va ser representat per alumnes del nostre centre en el XIVè Certamen de Lectura en Veu Alta. L’acte, organitzat per Enciclopèdia Fundació i amb el suport del Departament d’Ensenyament, va tenir lloc a CaixaFòrum, a Tarragona, i promou… Llegeix més»

Teatre Terra baixa d’Àngel Guimerà

Sabeu qui són el Manelic, la Marta i el Sebastià? Sabeu què els passa? I on viuen?
Els alumnes de 4t ESO A i B han llegit l’obra de teatre Terra baixa d’Àngel Guimerà i han trobat resposta a totes aquestes preguntes. Si voleu esbrinar algunes d’aquestes… Llegeix més»

Olimpíades de Geografia 2018

El dia 20 de març els alumnes de 2n de BAT Ramon Fernàndez i Emili Gómez van anar a Vila-seca a la Facultat de Geografia  per participar en les olimpíades de geografia amb mes d´un centenar de participants  de la demarcació de Tarragona i de les Terres de l´Ebre.