Menjador

El Consell Comarcal de la Noguera gestiona aquest servei, de manera coordinada amb la direcció de l’escola. L’empresa que ofereix el servei és Comertel, amb la modalitat de línia calenta. És a dir, que el dinar diari es cuina i s’entrega el mateix dia al matí.

El pagament del servei es fa mitjançant domiciliació bancària directament a l’empresa, amb un preu de 5,58€/dia per alumnes fixes i 6,12€/dia els alumnes esporàdics, a mes vençut. Tots els usuaris han d’omplir el full de domiciliació bancària, que s’entregarà en paper i que pot descarregar-se des d’aquesta pàgina. Els alumnes es consideraran fixes si es queden un mínim de 2 dies cada setmana, de forma regular.

Els alumnes esporàdics han d’inscriure’s diàriament al menjador, notificant-ho al l’oficina de Comertel entre les 8:55 i les 9:15. Podeu telefonar al 973 22 55 03. Per qualsevol qüestió administrativa, ho heu de fer mitjançant el mateix canal.

Els menús mensuals s’enviaran a les famílies per correu electrònic el primer dia de cada mes, i es penjaran en el bloc de l’escola i en el plafó interior del centre.

Descàrrega de documents: