Portes obertes

AVÍS!!!
Des del Departament, s'estan fent canvis que afecten a les línies de telèfon i, durant uns dies, no tindrem línia a l'escola.

- Enviar correu.
- Fer servir el classdojo de l'escola, de qualsevol membre de l'equip directiu o directament del docent amb qui necessiteu contactar.
- Trucar o enviar Whatsapp al mòbil de direcció: 634790946 (cal tenir en compte que tenim molt mala cobertura i que pot ser que les trucades no entrin).

Disculpeu les molèsties.

CURS 2024-25

Vídeo:

Funcionament centre

CURS 2023-24

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

AJUTS MENJADOR ESCOLAR CURS 2023-24

Us informem que a partir del dia 5 de setembre es podran consultar les resolucions dels ajuts de menjador escolar 2023-2024. Les famílies els podreu consultar mitjançant la pàgina web del consell comarcal https://www.elbaixllobregat.cat/ajuts-menjador-2023-2024 apartat consulta l’estat de la beca.

Si s’escau realitzar un recurs de reposició a la resolució s’haurà de tramitar per la pàgina web: https://www.elbaixllobregat.cat/ajuts-menjador-2023-2024 apartat recurs de reposició, a partir del dia 8 de setembre de 2023.

Visita d’en Pau del grup El Pot Petit

El dia 28 de març ens va visitar a l’escola en Pau del grup El Pot Petit!
Va passar una estona amb els infants del menjador, van cantar cançons i va respondre preguntes dels infants.,
També va visitar el menjador i va tastar el menú d’aquell dia!

En Pau va entregar a l’escola el certificat pel compromís amb els productes km 0 i la sostenibilitat dels seus menús.

Us deixem un vídeo-resum amb aquell dia.

Festa Fi de Curs de l’AFA

Per fi tornem a celebrar! 🤩 Ja tenim aquí la Festa de fi de curs de l’AFA!! 🥳
Si us plau, si no heu demanat el carnet de soci a través de l’App mòbil, feu-ho ja (i així tindreu el berenar gratis pels petits 😊) !!!
US… Llegeix més»

Canvis en protocols Covid

El dia 11 de gener s’han afegit dues novetats en aquest protocol:

1. L’alumnat i professorat de tots els ensenyaments que hagin estat positius per covid-19 en els darrers tres mesos (independentment del seu estat vacunal) no s’hauran de fer TAR quan hi hagi un… Llegeix més»