Butlletí 23/23-24: 22 març

VACANCES DE SETMANA SANTA (del 25 març a l’1 abril)

Recordeu  que la pròxima setmana l’escola romandrà tancada per les vacances de Setmana Santa. Comencem el 3r trimestre el dimarts, 2 d’abril.

Esperem que pugueu aprofitar per gaudir i descansar aquests dies.

INFORME AUTOAVALUACIÓ

Avui els vostres fill/es sortiran avui amb l’informe d’autoavaluació amb un comentari del tutor/a adreçat als/les alumnes referent al seu procés.

Us recordem que, per després de les vacances, hauríeu de tornar l’informe amb els vostres comentaris. Us els retornarem.

COBRAMENT ÚLTIM REBUT COLÒNIES

Tornant de les vacances, farem el cobrament de l’últim rebut de les colònies.

INFORMACIÓ DEL DEPARTAMENT DE MEDI AMBIENT DE L’AJUNTAMENT

El dissabte 23 de març tindrà lloc una jornada lúdica al Parc Ambiental Torre de la Vila. Al matí i a la tarda hi haurà activitats familiars, algunes amb inscripció prèvia.▶️ 11 h: Taller “El tresor de la Torre del Fonollar”
▶️ 12 h: Sessió de ioga
▶️ D’11 a 13 h: Jocs tradicionals de fusta, activitat d’empremptes de la natura i cosmètica ecològica amb plantes medicinals
▶️ 17 h: Taller “El tresor de la Torre del Fonollar”
▶️ 18 h: Taller “El fascinant món dels ratpenats”

👉 www.santboi.cat/agenda/parcambiental

Aquest espai públic, que forma part de l’Anell Verd, està situat just al límit del nucli urbà amb la zona forestal, entre els carrers Riera Fonollar i Joventut.

En el parc ambiental es pot passejar, practicar esport, relaxar-se i estar en contacte amb la natura. Inclou una zona de jocs infantils amb mobiliari inclusiu, una arbreda de pins pinyers renaturalitzada amb alzines i l’equipament d’educació ambiental Masia Torre la Vila.

INFORMACIÓ DE LA COMISSIÓ DE FESTES

Recordeu que necessitem que els vostres fills i filles els pintin i els retallin el panot (pel quadrat) i que ens els retornin del 2 al 4 d’abril. Amb aquests panots decorarem l’escola per tenir-la ben maca per Sant Jordi. Per tal que vegeu quina part és la que s’ha de decorar, us enllacem el següent vídeo.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

INFORMACIÓ AFA: Sant Jordi

Per Sant Jordi farem una parada de venta de llibres infantils de segona mà a preus molt assequibles. Us proposem portar aquells llibres de lectura que ja no feu servir. També podeu fer-ho extensiu a familiars i amics.

Per poder fer aquesta recollida, deixarem una caixa a la porta principal de l’escola.