Butlletí 22/23-24: 15 març

INFORME AUTOAVALUACIÓ

El dia 22 de març, coincidint amb l’últim dia del trimestre, els vostres fill/es sortiran amb l’informe d’autoavaluació. En aquest, els/les alumnes han fet un exercici d’atoavaluar alguns aspectes del curs. El tutor/a ha escrit un comentari adreçat als/les alumnes referent al seu procés.

Recordeu que, com el curs passat, aquest informe té un espai per tal que vosaltres pugueu fer un comentari al respecte. Us animem a que el feu, segur que als vostres fills/es els agradarà tenir-lo. Després de les vacances de Setmana Santa els tornarem a demanar i se us retornarà per tal que els pugueu guardar.

INFORMACIÓ DE LA COMISSIÓ DE FESTES

Benvolgudes famílies,

aquesta setmana tothom portarà a casa un full amb dos panots dibuixats.

Necessitem que els vostres fills i filles els pintin i els retallin (pel quadrat) i que ens els retornin del 2 al 4 d’abril. Amb aquests panots decorarem l’escola per tenir-la ben maca per Sant Jordi. Per tal que vegeu quina part és la que s’ha de decorar, us enllacem el següent vídeo.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

PROGRAMES ESCOLARS DE FRUITA

Aquest curs ens hem tornat a afegir al programa de fruita per a les escoles que promou la Generalitat de Catalunya. Començarem la pròxima setmana amb taronja, poma, plàtan i mandarina.

INFORMACIÓ AFA: Sant Jordi

Per Sant Jordi farem una parada de venta de llibres infantils de segona mà a preus molt assequibles. Us proposem portar aquells llibres de lectura que ja no feu servir. També podeu fer-ho extensiu a familiars i amics.

Per poder fer aquesta recollida, deixarem una caixa a la porta principal de l’escola.