Butlletí 24/23-24: 5 abril

INFORMACIÓ AFA

CASAL D’ESTIU

Finalment, aquest estiu el casal es farà amb la Fundació Marianao a les instal·lacions de l’escola. La pròxima setmana estarà tota la informació a la WEB de Marianao.

Sant Jordi (recordatori)

Per Sant Jordi farem una parada de venta de llibres infantils de segona mà a preus molt assequibles. Us proposem portar aquells llibres de lectura que ja no feu servir. També podeu fer-ho extensiu a familiars i amics.

INFORME AUTOAVALUACIÓ

Us recordem que necessitem que ens torneu l’informe amb els vostres comentaris, encara ens queden uns quants per rebre. Us els tornarem a entregar quan els tinguem tots.

COBRAMENT ÚLTIM REBUT COLÒNIES

La pròxima setmana farem el cobrament de l’últim rebut de les colònies.

Infantil: 50 €       Primària: 55 €

INFORMACIONS DE L’AJUNTAMENT

DIA MUNDIAL DE LA SALUT i DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA, 4 i 5 d’abril de 2024

Sota el lema “La Salut, la meva responsabilitat”, volem fer arribar a la ciutadania el missatge del compromís i la responsabilitat que cadascú tenim en la cura de la salut personal, familiar i de l’entorn.

El 4 d’abril tindrà lloc la caminada saludable i visitarem les Termes Romanes i el Museu de Sant Boi.

El 5 d’abril es durà a terme la commemoració del Dia Mundial de la Salut, a Pl. Catalunya, amb la presència dels CAPs, l’ASPCAT, la Gasol Foundation i les associacions de salut de la ciutat. En aquesta jornada hi haurà:

Pel matí:

• Taller activitat física d’un grup terapèutic CAPS, de 12 a 12,30
  • Taller higiene alimentària ASPCAT,de 12,30 a 13h
  • Xerrada d’alimentació saludable: a càrrec Nutricionistes, de 13 a 13,15h.
  • Showcooking: a càrrec de Cristina Viader, de 13,15 a 14h.

I per la tarda:

• Taller infantil Gasol Foundation: moviment i benestar, de 16,30 a 17h.
  • Taller d’higiene bucodental CAPS, de 17 a 17,30h.
  • Demostració Cardioprotecció, de 17,30 a 18h.
  • Salut Sexual, de 18 a 18,30h.
  • Taller Tai Txi per a totes les edats, de 18,30 a 19h.

Setmana de la Salut:

Us adjuntem el cartell i el díptic de la celebració de la Setmana de la Salut 2024. Del 4 al 13 d’abril estem convidats i convidades a una gran festa de salut. Us adjuntem el díptic i el cartell informatiu.

Exposició: Controles?

Volem fer-vos memòria que el Departament de Salut Comunitària organitza l'”Exposició CONTROLES?” que  té com objecte sensibilitzar, informar i educar la comunitat davant la problemàtica de l’abús de substàncies tòxiques, fent una acció reflexiva i participativa.

Aquesta exposició s’emmarca dintre de les accions de col·laboració amb la Diputació de Barcelona i altres unitats i departaments de l’Ajuntament; i volem convidar-vos a participar d’aquest programa de prevenció de drogodependències i altres conductes addictives en adolescents i joves, que consisteix en una visita guiada i dirigida per un/a tècnic/a de prevenció de drogodependències. Si es fan grups de famílies, es pot demanar aquesta visita guiada. Des de l’escola, ens podem encarregar de muntar un grup amb les persones interessades. No dubteu en avisar-nos.

L’exposició “Controles?” estarà a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer, entre el 24 d’abril i el 24 de maig d’enguany.

Marianao Técor: taller/formació per a famílies en ciberseguretat

• Cartell informatiu
  • Data: dijous 18 d’abril