Butlletí 26/23-24: 19 abril

MISSATGE AFA: Sant Jordi

Volem expressar el nostre enorme agraïment a totes les famílies de l’escola per la vostra col·laboració increïble en el nostre projecte de reciclatge de llibres per a Sant Jordi. Sense vosaltres, no podríem fer realitat la nostra paradeta de llibres a l’escola!

El pròxim dimarts a les 16.30h, al patí de l’escola, hi haurà venda de llibres a preus superassequibles de 2, 3 i 5 euros. A més a més, per només 1 euro, podreu fer una rosa de Sant Jordi de llaminadura!

De nou, moltes gràcies per la vostra generositat i suport. Sense vosaltres, aquesta iniciativa no seria possible.

DATES IMPORTANTS DEL TRIMESTRE

Us recordem dates importants del trimestre, per si ho necessiteu saber:

DIVENDRES, 10 DE MAIG: Jornades Atlètiques. Aquell dia celebrem la jornada tota l’escola junta a l’estadi Constantí Miranda. Esteu totes les famílies convidades. Aquell dia tenim jornada intensiva.

DIVENDRES, 21 DE JUNY: Festival de fi de curs a Can Massallera i últim dia del curs.

Famílies d’I5 i Primària

Us recordem que si en els darrers mesos heu canviat de domicili, ens hauríeu d’informar de la nova adreça.

És molt important que tingueu aquestes dades actualitzades per tal que pugueu rebre el “val escolar “, que és una ajuda econòmica que us fa la Generalitat.