Gran experiència a la ràdio

Avui hem anat a Ràdio Cerdanyola per enregistrar el programa de ràdio que podreu escoltar el dia 14 de juny a les 11:00h o també al diari digital www.cerdanyola.info

Durant aquestes setmanes hem estat treballant per elaborar un magazine radiofònic amb una mica de tot, informació, entreteniment i actualitat. Ha sigut una experiència molt enriquidora que ens ha fet sentir com autèntics periodistes, hem entrevistat al regidor de medi ambient, també hem trucat a les escoles de Cerdanyola per preguntar sobre l’uralita i hem buscat notícies per tot arreu. El proper 14 de juny  també penjarem al blog les respostes de les endevinalles.

Fotos de la ràdio