CLAUS PER REPENSAR L’ESCOLA PÚBLICA

Avui el claustre de la Sínia ha tingut una formació amb en Gino Ferri.

Ell és mestre, pedagog i formador de mestres italià i creu en una escola que es preocupa per la formació integral de la persona, en una escola oberta, democràtica i participativa, en una escola que ofereix oportunitats d’aprenentatge coherent amb la identitat de la infància.

El mestre i pedagog també ha volgut homenatjar grans pensadors que van brillar en el segle passat com Jean Piaget, amb una de les seves cites :“L’objectiu principal de l’educació és crear persones capaces de fer coses noves, i no simplement repetir el que van fer altres generacions.”

Aquesta conferència s’emmarca en la formació que aquest any hem engegat per tal de repensar la nostra escola.