El Ferran Sunyer al Congrés de Ciència

Aquest curs, els grups de 3r han participat en el 4t Congrés de Ciència, organitzat pels Centres de Recursos Pedagògics de Barcelona, sobre el tema “L’aigua és vida”, presentant una ponència titulada “Tindrem sempre l’aigua que necessitem per viure?”.

Aquesta ponència és el resultat final d’un treball de recerca, desenvolupat al llarg de tot el curs, que ha inclós experimentació, treball amb eines informàtiques,recollida i tractament de dades, elaboració de gràfics i moltes altres activitats competencials.

En aquest enllaç podeu veure la exposició de la ponència, feta pels alumnes, i la presentació que han elaborat per donar suport a la ponència.

I si voleu veure tot el material elaborat per totes les escoles que han participat en el Congrés, podeu accedir amb aquest enllaç a la pàgina web del Congrés.