BABY ESFÈRIC

El passat 21 de febrer, les nenes i els nens de I3, vàrem gaudir d’una sortida molt especial, anàvem al teatre a veure l’obra BABY ESFÈRIC.

Només arribar a l’escola ja ens vàrem posar les medalles i vàrem fer fila per sortir cap al teatre, ja que l’obra començava a les 9.45.

Vàrem fer un tren especial, anàvem en parelles; i al sortir de l’escola vàrem començar a anar cap al teatre a peu, per sort el teníem a prop!!

Un cop allà, ens vàrem fer una foto que després ens varen reglar per la classe; i ja vàrem entrar dins, on hi havia una esfera gegant.

Van sortir dos actors que anaven fent diferents personatges amb l’esfera: flor, ninot de neu, medusa,…

Nosaltres ens vàrem portar molt bé i ens va agradar molt!!

Un cop acabada, vàrem tornar a fer el tren especial per parelles i vàrem tornar a l’escola.