Menjador escolar

El servei de menjador escolar ho gestiona l’empresa 7 i tria:

DOCUMENTS DE CONSULTA:

📝INSCRIPCIÓ:

Benvolguts pares i mares,

7 i TRIA, com a empresa gestora del Servei de Menjador de l’Escola Pompeu Fabra (Vilanova del Camí), volem donar-vos la benvinguda aquest nou curs escolar. Comptem amb un equip de monitors especialitzat per a dur a terme la formació dels infants, reforçant els hàbits als espais de menjador i lleure, fomentant l’educació en valors, i potenciant la construcció d’un espai en comú obert a la diversitat.

Si el teu fill o la teva filla farà us d’aquest servei, encara que de forma esporàdica, es necessari que estigui donat d’alta a una nova APP i tinguem tota la seva informació individual (inscripció, telèfons de contacte actualitzats, fitxa sanitària, autoritzacions signades…).

Aquesta nova APP permetrà una millora en la comunicació i seguiment dels aspectes relacionats amb les activitats i la gestió dels rebuts (cobraments, inscripció…)

Per a les famílies inscrites al curs 23-24:

S’ha de procedir a tramitar la REVISIÓ DE DADES del vostre fill/a del servei mitjançant l’APP, i en cas de necessitat, formalitzar la inscripció al servei d’Acollida.

Pas 1. Haureu de definir primer la contrasenya que us permetrà accedir a la app: ##URL_REINICIALITZAR_CONTRASENYA##

Pas 2. Instal·leu l’APP de 7iTria al vostre telèfon mòbil. Accediu amb el vostre NIF i la contrasenya generada al Pas 1.

Pas 3. Reviseu les dades personals (família i fill/a), així com la inscripció a l’activitat (rutines incloses). Reviseu molt especialment el número la targeta sanitària (CATSALUT) i la data de naixement del vostre fill/a.

Pas 4. Informeu de les dades sanitàries (al·lèrgies, dades de salut…)

Pas 5. Llegiu i signeu les autoritzacions d’activitats.

És important que els correus i els telèfons de contacte estiguin verificats, ja que serà la principal via de contacte entre les famílies i Fundesplai. (fotografies, informes de I3, informes de seguiment, menús).

NOVA APP MENJADOR ESCOLAR (CLICA AQUÍ)

💶CARTA DE PREUS:

Per al bon funcionament del servei, us lliurem la normativa:

• El preu del servei de menjador FIX serà de 6,91 €/dia. Es considera FIX aquell nen/a que es quedi sempre el mateix dia de la setmana, com a mínim 3 dies per setmana.
  • El cobrament dels usuaris FIXOS es farà a mes vençut els primers dies de cada mes (del 3 al 15), mitjançant DOMICILIACIÓ BANCÀRIA. En cas de retorn del rebut s’aplicarà un recàrrec en
    concepte de despeses bancàries. Els nens que tinguin 1 rebut impagat dins de les dates establertes i no es posin en contacte amb l’encarregat de la gestió no podran fer ús del menjador fins que abonin el deute.
  • Horari de gestió de menjador a l’escola – atenció presencial -:
    09,00 – 10,00 h (tots els dies de la setmana)
☎Telèfon: 615.05.02.02 (Arantxa – coordinadora)

📩Email: menjador.482pompeufabra@7itria.cat

• El preu del servei de menjador EVENTUAL serà de 7,60 €/dia. Els nens eventuals hauran d’avisar a la persona encarregada de la gestió del menjador el dia anterior, dins de l’horari de gestió establert. El cobrament dels usuaris EVENTUALS es farà mitjançant DOMICILIACIÓ BANCÀRIA (a mes vençut) o a través de la nostra web (www.7itria.cat).
  • Els nens fixos que per qualsevol motiu no puguin assistir al menjador, hauran d’avisar el mateix dia a la persona encarregada de la gestió del menjador (dins de l’horari establert), i no se’ls cobrarà l’import del menjador. En cas de no avisar es cobraran 6,91€.
  • Els dies de sortides i colònies comptabilitzen com a absència i no es cobraran.
  • Els canvis de la rutina d’assistència, així com els canvis de domiciliació bancària i les baixes s’hauran de comunicar per escrit a la persona encarregada de la gestió del menjador, abans del
    dia 3 de cada més, per tal de poder actualitzar la informació abans de passar els rebuts.

🚸FUNCIONAMENT:

HORARI D’ATENCIÓ DE LA COORDINADORA (Arantxa): de dilluns a divendres de 9h a 10h (contactar amb ella prèviament)

És molt important que s’avisi del menú abans de les 10h!

• L’alumnat d’I3 a 1r pot portar una bata (que es quedarà al menjador). Per a fer la neteja de dents caldrà una autorització signada i un raspall i pasta de dents (aquest material serà d’anada i tornada a casa).
  • L’alumnat d’Infantil (a les 12.20h) i 1r i 2n (a les 12.30h) serà recollit a l’aula per part d’una de les monitores.
  • L’alumnat de 3r a 6è anirà fins a l’espai dels monstres on el recollirà una de les monitores, per conduir-lo als espais de joc del pati.
  • L’alumnat d’I3 a 2n dinarà en el 1r torn i l’alumnat de 3r a 6è farà activitats d’exterior.
  • L’alumnat d’I3 a 2n, un cop finalitzi de dinar, sortirà a les zones de joc i entrarà a dinar el 2n torn (alumnat de 3r a 6è)
  • L’alumnat farà en rentat de mans (abans i després de dinar, abans i després d’anar al wc, abans i després d’entrar a l’aula…), un alumne/a pararà taula i el menjar es servirà en plats individuals (pa, amanida i aigua) per taula.
  • Un cop finalitzi el servei de menjador, les monitores acompanyaran a les aules a l’alumnat (a les 15h).
  • L’equip de monitores serà l’Arantxa (coordinadora imonitora de 2n, 3r i 4t), Azucena (I3 i I4), Safaa (I5 i 1r) i Héctor (5è i 6è) i Anna (auxiliar de cuina-office). Hi haurà un suport els dies que hi hagi més usuaris.
  • La cuina-office ha estat tota reformada amb piques, aixetes i mostradors d’acer inoxidable (a càrrec de l’Ajuntament).

En cas de fer voler fer el rentat de dents al servei de menjador (és opcional), cal omplir i fer arribar aquest document a l’Arantxa (coordinadora del menjador): Compromís famílies rentat dents (clica aquí)

🍏MENÚS