TALLERS SANT JORDI

El dia de St. Jordi, els nens/es de l´escola es van unir per fer diferents tallers.

Es van aparellar tots els cursos, un de gran i un de petit, i van fer uns tallers extraordinaris (dracs, roses, llibres, ….). Es van ajudar molt i van compartir moltes experències.

S´ho van passar d´allò més bé.Resultat d'imatges de sant jordi 2018

Per veure les fotos cliqueu aquest enllaç

Sant Jordi. Jocs Florals. 2n A-B

Sant Jordi. Jocs Florals. 5è- 6è

Per a celebrar Sant Jordi els nois i noies de l’escola han participat als Jocs Florals, un concurs literari on els alumnes han participat en la categoria de narració i il.lustració. Podeu llegir les narracions i veure les il.lustracions premiades. Agraïm la participació de tots els nens i nenes de l’escola i valorem molt positivament la feina feta.

Sant Jordi. Jocs Florals. 3r- 4t

Sant Jordi. Jocs Florals. P5B

Per a celebrar Sant Jordi i els Jocs Florals de l’escola, els nens i nenes de P5B han creat un conte col.lectiu entre tots i totes. El conte és molt maco, fins i tot té personatges en volum. Mireu com ha quedat de bonic!

Sant Jordi. Jocs Florals. P5A

Per a celebrar Sant Jordi i els Jocs Florals de l’escola, els nens i nenes de P5A han creat un conte col.lectiu entre tots i totes. El conte és molt maco, fins i tot té personatges en volum. Mireu que bonic ha quedat!

Sant Jordi. Jocs Florals. P4A-B

Els nens i nenes de P4 A-B també celebren Sant Jordi i participen als Jocs Florals de l’escola amb dos contes que han elaborat col·lectivament entre tots i totes. Els podeu llegir, segur que us agradaran perquè són ben macos.

FENT SALUT… (P3, P4 i P5)

EN EL MARC DE LA SETMANA D’HÀBITS SALUDABLES, ELS PETITS/ES DE L’ESCOLA HEM FET UNA CAMINADA PER UNA DE LES “RUTES SALUDABLES” DEL NOSTRE POBLE.
LA VAM HAVER D’AJORNAR PER LES PLUGES, PERÒ HA PAGAT LA PENA ESPERAR UNA MICA A FER-LA. EL TEMPS ENS HA… Llegeix més»

ESTUDIEM ELS PINGÜINS

Durant aquestes últimes setmanes hem estat investigant i estudiant aspectes que relacionaven amb la vida, alimentació, hábitat , … dels pingüins.
La idea va sorgir arrel d’una conversa d’en Roger quan li va tocar ser protagonista. Ell va explicar que tenía diversos pingüins de peluix i… Llegeix més»