Me Enamoré (Shakira) –

Caitlin De Ville

L’han encertat i per això felicitem a…

Xavier Granados Vilalta

Júlia Granados Vilalta

Josep Miró Torres

Nathalie Navarlaz

Ares Pérez i Biel Pérez

Àngel Ibarra

Bruna Rius Cava

Denisa Corlan

Marta Castellana Pallàs

Albert Massot Espinet

Adrià Raya Miret

EXPOSICIÓ DE MAQUETES

Podeu visitar l’exposició de maquetes d’emocions que han realitzat les famílies i l’alumnat  i que trobareu a l’entrada de l’escola.
És una exposició espectacular feta amb molta creativitat  que ens trasmet alguna emoció.
L’exposició pot ser visitada a les hores d’entrada i sortida del centre.
Cliqueu dins Llegeix més»

LA BERENADA DE SANT MIQUEL A VISTA D’OCELL

Voleu veure el recorregut de Cicle Superior de la berenada de Sant Miquel des de l’aire?.

Necessitareu tenir instal·lat el programa Google Earth en el vostre ordinador. Podeu descarregar-lo clicant aquí.

Un cop instal·lat, descarregueu el fitxer del recorregut: berenada sant miquel. al vostre ordinador. Després executeu-lo i ja podreu veure’l al google earth.Veure-ho el recorregut marcat en color blau

Voleu tenir una aventura fantàstica? Voleu volar portant un avió per sobre el recorregut?… Només us cal anar al menú eines i clicar a Accedeix al simulador de vol, trieu si voleu fer-ho amb un F16 o bé amb un avió d’hèlix.

Ens podeu deixar els vostres comentaris sobre l’experiència, si voleu.

Que tingueu sort!!!

PICALLETRES 3r Trimestre

Dimarts 20 de juny, a les acaballes d’aquest curs, vam celebrar el Concurs PICALLETRES.
Els alumnes representants de cada classe, amb els nervis habituals d’un concurs i molt animats per tots els seus companys de Primària, ho van fer realment bé!
Moltes felicitats a tots!!!
Si en voleu… Llegeix més»