ENTREVISTEM L’EMPRENEDORA a l’Anna Martín del RACÓ DE L’ANNA!

Com a part del Projecte FER (Futurs Emprenedors Rurals) que estem portant a terme a l’escola, aquest dilluns, l’alumat de 5è va rebre la visita a l’escola d’una emprenedora rural que tenim al nostre poble de Miralcamp i fundadora de “EL RACÓ DE L’ANNA”, l’Anna Martín.

Dona, mare i emprenedora, l’Anna va compartir amb nosaltres la seva experiència, coneixements i inquietuds que la van empènyer a crear la seva petita empresa rural.

Durant l’entrevista, l’Anna va subratllar la importància de comprendre les necessitats dels clients i adaptar-se a elles per oferir un servei de qualitat. Va explicar com les previsions de vendes segons les temporades i les festes locals són crucials per al seu negoci. També va destacar la importància de dominar els càlculs per evitar pèrdues i garantir la sostenibilitat del seu negoci.

Des d’aquí, volem expressar el nostre sincer agraïment a l’Anna per la seva generositat de temps i coneixements durant la seva visita a la nostra escola.

Per veure algunes imatges de l’entrevista, podeu fer clic al logo de l’empresa.

MOLTES GRÀCIES, Anna!