ENS VISITA L’EMPRENEDOR JORDI CAMPS del PATET

Ahir, l’alumnat de 5è va entrevistar l’emprenedor Jordi Camps de l’empresa PATET de Mollerussa.

Li vam fer moltes preguntes per conèixer millor la seva empresa: l’origen de l’empresa, el significat del nom, quantitat de treballadors, producció, i altres aspectes rellevants.

Durant l’entrevista, ens va destacar la importància dels estudis i d’aprendre idiomes, i va confirmar algunes de les característiques que defineixen un bon emprenedor.

La trobada va ser molt enriquidora per al nostre projecte i desitgem agrair-li la seva predisposició i la seva presència a la nostra escola.

MOLTES GRÀCIES, JORDI!!!!

Si en voleu veure algunes imatges, cliqueu al logo de l’empresa!