Comiat

Benvolgudes famílies,

M’adreço a tots vosaltres per informar-vos que, amb la finalització de curs , arriba també el final  de la meva trajectòria professional,  doncs em  jubilo.

He tingut la sort d’ exercir una professió que m’ha apassionat i enriquit dia a dia, la de mestra.

Aquests últims anys, com a directora, han estat especialment intensos, he procurat treballar amb professionalitat  intentant donar resposta a les necessitats i  inquietuds que m’heu fet arribar des dels diferents sectors de  la comunitat educativa: alumnes , famílies, AMPES , professors i resta de personal del centre.

No sempre hauran estat encerts… l’escola s’ha fet gran i les situacions diverses. És el moment d’agrair la vostra col·laboració i desitjar a la nova direcció molts èxits en la difícil i alhora gratificant tasca d’educar.

Fins sempre.

Matilde Olmo