Molí paperer de Capellades

Ahir dijous, els alumnes de 1r i 2n de la nostra escola van anar a passar el dia a Capellades. Allà van poder visitar el Museu on els van explicar l’origen del paper, com i amb què es feia antigament abans de l’aparició de les fàbriques. Vam visitar les diferents parts dels molí i van poder veure la recreació de les diferents fases de l’elaboració del paper. En finalitzar la visita, van anar al taller i van aprendre a fer paper de manera artesanal, i cada infant va fer un paper blanc fet amb color, un paper verd i un paper reciclat, tots amb una filigrana diferent que els identifica. Just al costat del molí, també van veure la bassa, que suministra l’aigua al molí, i van gaudir d’un parc per dinar i jugar una estona.

MOLÍ PAPERER 1rA

MOLÍ PAPERER 1rB