Espais renovats

En els darrers cursos escolars, s’han anat transformant alguns espais de l’escola per tal de crear un ambient acollidor i confortable pels infants que generi un clima positiu que contribueixi als diferents aprenentatges. 👩🏻‍🏫
Un espai amb mobiliari flexible, que permeti treballar en petits grups, que… Llegeix més»

Aus migratòries

Els infants de 1r han fet una activitat anomenada “Aus migratòries” on a través d’uns objectes procedents de diferents països del món i del conte “Dues mantes” han reflexionat sobre situacions com la de la Roda, la seva protagonista, que marxa del lloc on viu… Llegeix més»

Pinoccio

Ha vingut la companyia de teatre @jumpingduckstheatre a fer l’obra de teatre en anglés Pinoccio a l’escola als infants de 2n. ✨📖
Geppetto treballa en una planta de reciclatge a Nottingham, al nord d’Anglaterra. Es sent molt sol i està cansat de viure així, fins que… Llegeix més»

CRARC

Els infants d’I4 van realitzar una sortida al Centre de Recuperació d’Amfibis i Rèptils de Catalunya (CRARC) a Masquefa, el qual s’encarrega de preservar la diversitat de rèptils i amfibis a Catalunya.
Al @crarc_masquefa van poder conèixer molts animals que es trobaven allà, que havien estat… Llegeix més»

Ajuntament de Cornellà

Els nens i nenes de tercer estan desenvolupant el projecte “el lloc on vivim”. Dins d’aquest projecte descobreixen aspectes sobre els edificis més emblemàtics de la nostra ciutat. Un d’ells és l’Ajuntament de Cornellà, el qual van anar a visitar. 🏫🌇
Un cop van arribar a… Llegeix més»