Les sabates noves de l’emperador

Els alumnes de Cicle Inicial van anar ahir al Patronat de Cornellà a veure una obra de teatre dintre de la campanya “Teatre a l’escola” de l’Ajuntament. L’obra es desenvolupa al darrera d’una botiga de sabates. No es tracta d’un rera-botiga normal sinó que és la sabateria a on s’arreglen les sabates dels personatges dels contes. El personatge no és el sabater, com seria d’esperar, sinó el seu ajudant. El sabater treballa de nit i descansa de dia mentre que el seu ajudant ho fa de l’inrevés. És a través de l’ajudant de sabater que coneixerem les anècdotes i històries “ocultes” de les sabates dels contes i com és que el sabater ha arribat a ser tant famós que tots li portin les seves sabates. Entre les anècdotes hi podreu trobar el secret del gat en botes, com ha de ser el fil que es fa servir per a cosir les sabates de la reina de les neus, el per què la caputxeta vermella porta unes sabates que es coneixen com a “merceditas”, etc.