L’estat de salut de la natura del nostre poble

Aquesta setmana l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior hem estat tres dies descobrint el nostre entorn natural. Gràcies a l’Aina, educadora ambiental de la fundació catalana Fundesplai, hem investigat i descobert les plantes, el sòl, els arbres, animals i el riu del nostre poble. L’alumnat valora positivament les activitats i xerrades d’aquests dies.                   

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut