Setmana cultural 2021-22 (Dilluns)

Després de dos cursos sense poder-nos trobar, les quatre escoles de la ZER ens hem reunit a Sant Climent per realitzar la nostra setmana cultural. Enguany es titula Mars i oceans i té la voluntat d’ajudar a agafar consciència sobre la importància de cuidar el nostre planeta, el qual és, ara per ara, l’únic lloc on podem viure.

Després de cantar la cançó Gota a gota, creada expressament per a l’ocasió, i de fer els grups heterogenis repartint les respectives medalles identificatives, hem començat a fer les activitats.

L’alumnat d’EI i CI ha jugat a SOS PEIXOS i ha realitzat un pop amb material reciclat. L’alumnat de CM i CS ha jugat a “DE QUI ÉS EL MAR” (joc de nova creació) i al joc de taula “Els oceans”.

Tothom ha gaudit d’allò més i s’han quedat amb ganes de repetir la trobada. Demà més!