Ruta i pernocta a Requesens 2019

Un altre any, l’alumnat de cicle superior de la ZER Requesens ha pogut gaudir de la ruta, del paisatge, de la flora, de la fauna i de les moltes històries que s’amaguen dins les muntanyes de l’Albera i les terres del Castell de Requesens.

28 valents i valentes van començar la ruta molt abans del dia 30 de maig, quan a les escoles van preparar l’itinerari, van aprendre a muntar i desmuntar les tendes de campanya, van practicar amb plànols, mapes i brúixoles… També s’ha estat parlant d’hidratació, alimentació, vestimenta i ritmes. Vaja, un projecte d’allò més complet!

Però sobretot, sobretot, s’ha pogut gaudir de la companyonia dels nens i nenes de totes quatre escoles i s’ho han passat d’allò més bé!

I aprofitem aquest espai per donar les gràcies a la Conxita, que ens obre les portes del seu castell sempre que li demanem. Moltes gràcies Conxita!!!