Sortida Puig de l’Àliga amb Cicle Superior

El passat divendres 26 d’octubre es va realitzar la sortida al medi amb els alumnes de Cicle Superior (5è i 6è). Aquesta constava d’una ruta circular que començava a Mas Oliva de Roses i feia cim al Puig de l’Àliga, un cim emblemàtic del Parc Natural del Cap de Creus. En total es van caminar uns 8 km amb un desnivell acumulat de 500 m positius. L’experiència va ser molt positiva, ja que a més a més de conèixer el nostre entorn més proper també es van poder relacionar tots i totes els i les alumnes de les quatre escoles que conformen la nostra ZER.

Tot seguit us deixem la ruta, el perfil i l’àlbum de fotos.