Festa d’hivern

Aquest any hem celebrat la festa d’hivern a Darnius, el dia 20 de desembre. Quan hem arribat ens hem trobat una carta dels quatre tions de la ZER, que van desaparèixer de les escoles perquè volien venir a la festa de Darnius. Els tions ens deien que se n’havien anat al bosc i que els havíem d’anar a buscar perquè no sabien tornar. Al bosc ja no hi eren, però quan hem tornat a l’escola els hem trobat allà. I havien cagat un piló de torrons i neules!!! Després de dinar, ens hem menjat els torrons i les neules. I, per acabar, hi ha hagut una sessió de contes de Nadal amb l’Olga Cercós pels més petits i una sessió de teatre amb la companyia “La minúscula” pels més grans.