Festa d’hivern de la ZER

Aquest any hem celebrat la festa de l’hivern a Espolla. Mentre anaven arribant les diferents escoles, els que volien passaven pel photocall a fer-se fotos. Hem esmorzat tots junts i quan hem acabat, hem fet els grups per començar a jugar. Els més petits s’han quedat a l’escola i a la pista a fer diferents jocs i els grans els han anat a fer pel poble. Cap a les 12.30h hem anat a la sala de la Fraternal per veure la representació dels Pastorcills. Ens ho hem passat molt bé mirant l’espectacle. Hem tornat a l’escola a dinar i després hem jugat, lliurement, esperant l’hora de tornada. Bones Festes!!!