Durant aquest curs l’alumnat de cicle mitjà i superior han dut a terme unes activitats relacionades amb el concurs “Gust per la lectura”.
L’alumnat de tercer de primària, després de la lectura compartida del llibre Contes de fantasmes de l’avi, ha creat col·lectivament una cançó de rap basada en els moments més rellevants de la història. Han inventat rimes pròpies, han seleccionat vocabulari significatiu del conte i han treballat l’expressió oral i musical interpretant la composició final.
L’alumnat de cinquè i sisè de primària, després de la lectura compartida del llibre Rònia, la filla del bandoler, ha elaborat unes nyacres típiques de l’Empordà inspirades en l’univers del conte. A partir de la història, els infants han relacionat elements del relat amb la cultura i les tradicions del territori, desenvolupant una proposta creativa i manipulativa vinculada a la lectura.
Esperem que us agradi!


