Acabem la setmana celebrant la diada de St. Jordi. Tots els alumnes de l’escola han fet un taller de capgrossos que podreu veure ben aviat. Després d’esmorzar i jugar una estona al pati, hem anat a visitar la parada de llibres i roses de l’AMPA de l’escola. També hem pogut mirar llibres i llegir una estona a la biblioteca del poble. Un matí fantàstic.



