Diada de Sant Jordi

Acabem la setmana celebrant la diada de St. Jordi. Tots els alumnes de l’escola han fet un taller de capgrossos que podreu veure ben aviat. Després d’esmorzar i jugar una estona al pati, hem anat a visitar la parada de llibres i roses de l’AMPA de l’escola. També hem pogut mirar llibres i llegir una estona a la biblioteca del poble. Un matí fantàstic.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut