Colònies a Mas Gircós!

Durant els dies 13, 14 i 15 d’octubre, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior de la ZER, hem anat de colònies a Mas Gircós, Besalú.
Ens hem agrupat en 2 grups, cada grup amb els seus respectius monitors/es, i hem fet un munt d’activitats: cursa… Llegeix més»

Kandinsky (P3-P4)

A plàstica estem treballant Kandinsky i, inspirant-nos en les seves obres, hem creat unes composicions efímeres. Un cop fetes, hem aprofitat per fer un treball de geometria plana. Mireu quins quadres tan originals que ens han quedat!

Pitu Tries i el reciclatge!!!!

L’alumnat de l’escola els Dòlmens va realitzar el dia 7 de juny un taller amb en Pitu Tries sobre la importància de reciclar tots els rebutjos en general i la fracció orgànica molt en particular. Va ser una activitat molt engrescadora, ja que a través del joc vam aprendre com cuidar el nostre planeta.  Seguidament vam anar a veure i ens van explicar com funcionava el compustador que hi ha en el poble. Un cop acabada aquesta jornada conjunta entre l’àrea de medi ambient del Consell Comarcal i l’ajuntament de Capmany a qui volem donar les gràcies, vam anar a dinar a la Font de Dalt i per acabar vam anar a passejar per conèixer i gaudir del nostre entorn proper!!!

English Activities

Durant el curs, a les classes de cicle mitjà de les escoles de Sant Climent, Capmany i Espolla, hem realitzat diferents activitats. Hem treballat les Daily Routines, hem fet dictats explosius i workouts. Aquí us en deixem un petit recull. Have fun!

Model Terra / Univers

Aquest últim trimestre, a l’àrea de medi, hem estat treballant el Model Terra i Univers. Vam començar investigant quines missions havien anat a l’espai: des de l’Apollo XI on es va arribar a trepitjar la Lluna, fins a l’actualitat on hem vist que s’ha enviat… Llegeix més»