Festa d’hivern a Capmany

Avui hem celebrat la festa d’hivern de la ZER a l’escola de Capmany. En primer lloc, hem anat a la societat del poble a veure la representació teatral “La botigueta” i ens han explicat moltes coses del consum responsable. Després, hem jugat els 35 jocs… Llegeix més»

Colònies a Mas Gircós!

Durant els dies 13, 14 i 15 d’octubre, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior de la ZER, hem anat de colònies a Mas Gircós, Besalú.
Ens hem agrupat en 2 grups, cada grup amb els seus respectius monitors/es, i hem fet un munt d’activitats: cursa… Llegeix més»

English Activities

Durant el curs, a les classes de cicle mitjà de les escoles de Sant Climent, Capmany i Espolla, hem realitzat diferents activitats. Hem treballat les Daily Routines, hem fet dictats explosius i workouts. Aquí us en deixem un petit recull. Have fun!

Model Terra / Univers

Aquest últim trimestre, a l’àrea de medi, hem estat treballant el Model Terra i Univers. Vam començar investigant quines missions havien anat a l’espai: des de l’Apollo XI on es va arribar a trepitjar la Lluna, fins a l’actualitat on hem vist que s’ha enviat… Llegeix més»