Us donem la benvinguda a la web del centre, la qual ens permetrà compartir informacions entre tots els col·lectius de l’institut i col·laborar en el procés de construcció de coneixements amb l’aula virtual. Mitjançant aquesta eina participativa, potenciem un ensenyament basat en competències, on els coneixements, les destreses i els valors s’integren per cercar aprenentatges funcionals, contextualitzats amb la vida diària i aportant solucions als problemes quotidians.

Sortida al CosmoCaixa

El 27 de novembre, els estudiants de secundària van fer la sortida al CosmoCaixa. Va ser una visita al museu amb la participació a un taller relacionat amb la meteorologia on tots ells van poder participar en experiments sorprenents sobre alguns fenòmens com la pressió… Llegeix més»

Eleccions al consell escolar

Aquesta setmana hi ha convocades eleccions al consell escolar pels diferents sectors que el constitueixen.
Dimecres 28 de novembre votaran famílies i professorat mentre que dijous serà l’hora de l’alumnat i PAS. Us esperem demà a totes les famílies de 9h a 13h.
Èxit educatiu, un objectiu… Llegeix més»

Eleccions al consell escolar

Han estat convocades eleccions per tal d’elegir els representants als consells escolars dels centres docents públics de Catalunya. Les candidatures de cada sector s’hauran de presentar no més tard del dia 16 de novembre. Trobareu més informació a la circular que us hem enviat per correu… Llegeix més»

Ja ha arribat la Castanyera!

Com es tradició en aquestes dates, l’arribada d’aquest personatge tan simpàtic ens recorda que dimecres 31 al matí, se celebrarà la festa de la castanyada, en la qual l’alumnat d’ESO prepara activitats i cucanyes per a l’Escola Vall de Lord i la Llar d’infants els Piteuets.

Taller 1×1 i avaluació

Amb el propòsit d’introduir i facilitar l’acompanyament als pares en el projecte eduCAT 1×1, l’Institut organitzarà una sessió en format taller el dijous 25 d’octubre a les 18h.
Els continguts principals giraran al voltant de l’entorn Moodle com aula virtual i esemtia com espai de comunicació amb la comunitat… Llegeix més»