Us donem la benvinguda a la web del centre, la qual ens permetrà compartir informacions entre tots els col·lectius de l’institut i col·laborar en el procés de construcció de coneixements amb l’aula virtual. Mitjançant aquesta eina participativa, potenciem un ensenyament basat en competències, on els coneixements, les destreses i els valors s’integren per cercar aprenentatges funcionals, contextualitzats amb la vida diària i aportant solucions als problemes quotidians.

Reconeixement a l’esforç i talent

Un cop acabat el curs, volem reconèixer i compartir amb la comunitat educativa actuacions portades a terme durant l’any escolar i que han posat de manifest l’esforç i el talent de l’alumat en diversos àmbits com la lectura, l’expressió escrita (prosa i vers), la programació… Llegeix més»

Treball de síntesi

Arribem a la recta final del treball de síntesi recordant l’esforç i els aprenentatges realitzats al llarg del curs. Per aquest motiu ens agradaria compartir amb tots vosaltres la sessió d’avaluació d’avui dimecres a les 13h. Tots hi sou convidats!!
Us deixem amb un parell d’imatges… Llegeix més»

I continuen els premis…

Moltes felicitats Júlia, Josep i Oriol, guanyadors de la categoria Scratch Challenge del concurs mSchools Student Awards, organitzat per Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.
El concurs premia el talent dels alumnes que són capaços de desenvolupar el… Llegeix més»

Festa local

Tal i com consta en la programació general anual de centre, el dilluns 10 de juny te consideració de dia festiu.

Ajuts de menjador i/o transport

Ja han sortit publicades les bases reguladores dels ajuts de transport i menjador escolar destinats al curs 2019-20. Aquests ajuts van adreçats a l’alumnat que tenen la residència habitual fora del centre que estan matriculats i provenen d’un municipi que no ofereix servei escolar.
Com… Llegeix més»

Potenciem talents, acompanyem persones

Aquest és el lema del document que es va presentar dimecres al consell escolar, identificat amb el nostre model de centre.
L’actualització del projecte educatiu ha suposat compartir la visió de centre amb tota la comunitat educativa durant els cursos 2017/19, convidant-nos a somiar a mig… Llegeix més»

Taller emocional

El passat dijous dia 16 de maig va venir la Laia Casas a fer-nos una xerrada sobre els cervell i les emocions. Vam assistir-hi els alumnes de l’ESO conjuntament amb els de cicle mitjà i superior de l’Escola Vall de Lord.
Va ser una xerrada dinàmica… Llegeix més»

Acosport es prepara per l’espectacle final

Com ja sabeu els alumnes de l’institut de Sant Llorenç de Morunys, cada any us representem un ball d’acrosport.
“L’acrosport és un esport acrobàtic-coreogràfic que integra tres elements fonamentals: la formació de figures o piràmides corporals, acrobàcies i elements de força, i flexibilitat a més d’equilibris… Llegeix més»

Taller de bullying

El passat dimarts 30 d’abril va venir la Laura des de l’associació Sense Embuts a fer-nos una xerrada sobre el bullying. Va ser una tarda intensa que vam compartir amb els alumnes de cicle superior de l’Escola Vall de Lord.
Vam començar parlant de les emocions… Llegeix més»