Us donem la benvinguda a la web del centre, la qual ens permetrà compartir informacions entre tots els col·lectius de l’institut i col·laborar en el procés de construcció de coneixements amb l’aula virtual. Mitjançant aquesta eina participativa, potenciem un ensenyament basat en competències, on els coneixements, les destreses i els valors s’integren per cercar aprenentatges funcionals, contextualitzats amb la vida diària i aportant solucions als problemes quotidians.

Eleccions al consell escolar

Han estat convocades eleccions per tal d’elegir els representants als consells escolars dels centres docents públics de Catalunya. Les candidatures de cada sector s’hauran de presentar no més tard del dia 16 de novembre. Trobareu més informació a la circular que us hem enviat per correu… Llegeix més»

Ja ha arribat la Castanyera!

Com es tradició en aquestes dates, l’arribada d’aquest personatge tan simpàtic ens recorda que dimecres 31 al matí, se celebrarà la festa de la castanyada, en la qual l’alumnat d’ESO prepara activitats i cucanyes per a l’Escola Vall de Lord i la Llar d’infants els Piteuets.

Taller 1×1 i avaluació

Amb el propòsit d’introduir i facilitar l’acompanyament als pares en el projecte eduCAT 1×1, l’Institut organitzarà una sessió en format taller el dijous 25 d’octubre a les 18h.
Els continguts principals giraran al voltant de l’entorn Moodle com aula virtual i esemtia com espai de comunicació amb la comunitat… Llegeix més»

Inscripció extraescolars

Avui acaba el termini per formalitzar la inscripció a les activitats extraescolars organitzades per l’AMPA.
L’oferta d’activitats per a l’alumnat d’ESO és la següent: manualitats, bàsquet, cuina, taekwondo i escacs. Recordar que no es realitzaran les activitats que no hi hagi un mínim de 5 nens… Llegeix més»

Bon inici de curs

Dimecres 12 de setembre és la data que marca l’inici del curs escolar. Els primers dies serviran per treballar aspectes d’organització i funcionament, a la vegada que es potenciarà la vinculació amb el centre i la cohesió de grup amb els nous companys.
L’horari dels primers dies de… Llegeix més»

Certificació d’innovació pedagògica

El Departament d’Ensenyament reconeix l’experiència d’innovació pedagògica vinculada al Programa d’orientació educativa per a l’aprenentatge competencial orientador.
La RESOLUCIÓ ENS/2038/2018 certifica els centres pilot que han incorporat i consolidat el programa d’innovació amb resultats positius durant els 3 darrers cursos, aportant l’experiència i el material… Llegeix més»