Us donem la benvinguda a la web del centre, la qual ens permetrà compartir informacions entre tots els col·lectius de l’institut i col·laborar en el procés de construcció de coneixements amb l’aula virtual. Mitjançant aquesta eina participativa, potenciem un ensenyament basat en competències, on els coneixements, les destreses i els valors s’integren per cercar aprenentatges funcionals, contextualitzats amb la vida diària i aportant solucions als problemes quotidians.

Sortida a Girona

Amb motiu del projecte “L’esclau del Mercadal”, el passat dimecres 27 de febrer el centre es va desplaçar a Girona per reviure els escenaris i context històric de la lectura treballada a l’aula.
La sortida va consistir en una visita guiada pel call de Girona, sortint… Llegeix més»

Diari de PCEE

Com ja sabreu, cada divendres els alumnes de l’INS, ens reunim en horari extraescolar per practicar diferents esports.
Cada setmana en fomentem un de diferent, i per tal de saber què ens toca, tenim un calendari on ho podem consultar.
Vam començar el gener amb ritme, perquè… Llegeix més»

Diari de jocs de pati

Avui ha estat l’últim dia que els dinamitzadors del primer semestre (Arnau, Rosa, Blanca i Oriol), han acompanyat els alumnes d’infantil i cicle inicial a l’activitat de jocs de pati, jugant amb ells per promoure l’activitat física i divertint-se molt!!
El diari de jocs de pati… Llegeix més»

Taller de bàsquet

Avui hem fet un taller de bàsquet amb dos jugadors professionals americans.
El taller ha consistit en una presentació dels dos jugadors en anglès; com a curiositat ens ha sorprés que el més alt media 1,98 m i que també són entrenadors de bàsquet. Seguidament hem… Llegeix més»

Sortida al CosmoCaixa

El 27 de novembre, els estudiants de secundària van fer la sortida al CosmoCaixa. Va ser una visita al museu amb la participació a un taller relacionat amb la meteorologia on tots ells van poder participar en experiments sorprenents sobre alguns fenòmens com la pressió… Llegeix més»

Eleccions al consell escolar

Aquesta setmana hi ha convocades eleccions al consell escolar pels diferents sectors que el constitueixen.
Dimecres 28 de novembre votaran famílies i professorat mentre que dijous serà l’hora de l’alumnat i PAS. Us esperem demà a totes les famílies de 9h a 13h.
Èxit educatiu, un objectiu… Llegeix més»