Us donem la benvinguda a la web del centre, la qual ens permetrà compartir informacions entre tots els col·lectius de l’institut i col·laborar en el procés de construcció de coneixements amb l’aula virtual. Mitjançant aquesta eina participativa, potenciem un ensenyament basat en competències, on els coneixements, les destreses i els valors s’integren per cercar aprenentatges funcionals, contextualitzats amb la vida diària i aportant solucions als problemes quotidians.

Sortim per conèixer-nos!

Per començar amb bon peu l’inici de curs i conèixer-nos entre nosaltres, el passat dilluns 16 de setembre vam fer una excursió a Sant Lleïr. De camí vam anar fent un seguit d’activitats relacionades amb les diferents matèries: creuar el riu Cardener posant els peus… Llegeix més»

Bon inici de curs

Dijous 12 de setembre vam iniciar un nou curs escolar. Els primers dies ens han servit per treballar aspectes d’organització i funcionament, a la vegada que s’ha potenciat la vinculació amb el centre i la cohesió de grup amb els nous companys.
No obstant això, us… Llegeix més»

Reconeixement a l’esforç i talent

Un cop acabat el curs, volem reconèixer i compartir amb la comunitat educativa actuacions portades a terme durant l’any escolar i que han posat de manifest l’esforç i el talent de l’alumat en diversos àmbits com la lectura, l’expressió escrita (prosa i vers), la programació… Llegeix més»

Treball de síntesi

Arribem a la recta final del treball de síntesi recordant l’esforç i els aprenentatges realitzats al llarg del curs. Per aquest motiu ens agradaria compartir amb tots vosaltres la sessió d’avaluació d’avui dimecres a les 13h. Tots hi sou convidats!!
Us deixem amb un parell d’imatges… Llegeix més»

I continuen els premis…

Moltes felicitats Júlia, Josep i Oriol, guanyadors de la categoria Scratch Challenge del concurs mSchools Student Awards, organitzat per Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.
El concurs premia el talent dels alumnes que són capaços de desenvolupar el… Llegeix més»

Festa local

Tal i com consta en la programació general anual de centre, el dilluns 10 de juny te consideració de dia festiu.

Ajuts de menjador i/o transport

Ja han sortit publicades les bases reguladores dels ajuts de transport i menjador escolar destinats al curs 2019-20. Aquests ajuts van adreçats a l’alumnat que tenen la residència habitual fora del centre que estan matriculats i provenen d’un municipi que no ofereix servei escolar.
Com… Llegeix més»

Potenciem talents, acompanyem persones

Aquest és el lema del document que es va presentar dimecres al consell escolar, identificat amb el nostre model de centre.
L’actualització del projecte educatiu ha suposat compartir la visió de centre amb tota la comunitat educativa durant els cursos 2017/19, convidant-nos a somiar a mig… Llegeix més»

Taller emocional

El passat dijous dia 16 de maig va venir la Laia Casas a fer-nos una xerrada sobre els cervell i les emocions. Vam assistir-hi els alumnes de l’ESO conjuntament amb els de cicle mitjà i superior de l’Escola Vall de Lord.
Va ser una xerrada dinàmica… Llegeix més»