Us donem la benvinguda a la web del centre, la qual ens permetrà compartir informacions entre tots els col·lectius de l’institut i col·laborar en el procés de construcció de coneixements amb l’aula virtual. Mitjançant aquesta eina participativa, potenciem un ensenyament basat en competències, on els coneixements, les destreses i els valors s’integren per cercar aprenentatges funcionals, contextualitzats amb la vida diària i aportant solucions als problemes quotidians.

Obertura del centre

Dimarts 2 de juny ha estat la data que ha permès reobrir l’institut després de 81 dies de confinament. La trobada ha suposat un retrobament des de la presencialitat amb el propòsit de fer més proper l’acompanyament educatiu i emocional en les darreres setmanes curs.
Tal… Llegeix més»

Booktubers per Sant Jordi

No us perdeu les recomanacions de llibres per aquest Sant Jordi de la mà d’uns booktubers molt especials. Gràcies per compartir la vostra passió pels llibres! #joemquedoacasa

“A todos los chicos de los que me enamoré” (Clàudia Comajuncosa)

“Adolescents.cat” (Pau Molins)

“Les noies de filferro” (Júlia Colell)

“Wonder” (Sara… Llegeix més»

Iniciem el 3r trimestre

Queda molt lluny el 12 de març, data que s’anunciava el confinament i tancament de tots els centres educatius. No obstant això, les ganes d’acompanyar i estar al costat dels alumnes en una situació excepcional, ens obligava a reinventar-nos per aconseguir mantenir un centre viu… Llegeix més»

Tancament dels centres educatius

El Govern de la Generalitat ha decidit tancar a partir de demà tots els centres educatius de Catalunya, en coordinació amb el Departament de Salut i en el marc del Pla d’Actuació del Procicat per emergències associades a malalties transmissibles emergents amb potencial d’alt risc.… Llegeix més»

Sortida a Barcelona

El passat dijous 30 de gener, els alumnes de l’institut vam realitzar una sortida a Barcelona.
En primer lloc, vam visitar el barri gòtic de la mà d’Enric Muntaner, el qual ens va acompanyar a passejar pels carrers empedrats del barri, pels seus fanals de ferro… Llegeix més»

Taller de sexualitat

El passat divendres 24 de gener, els responsables de l’oficina jove del Solsonès van realitzar un taller de sexualitat a l’institut, per els alumnes de 1r i 2n d’ESO.
A l’aula de 1r els dos joves ens van parlar sobre els canvis en l’adolescència, sobre la… Llegeix més»

West Side Story

El passat divendres 17 de gener al vespre, alumnes, pares i alguns professors vam gaudir d’una sortida cultural a Barcelona. Tots junts vam anar al teatre Tívoli, on vam poder disfrutar del Musical de “West Side Story” de la mà dels directors Jerome Robbins i… Llegeix més»

Diari de contacontes

Aquest primer trimestre, el grup de la Llar d’Infants han fet  activitats molt dinàmiques i engrescadores. Els més petits han cantat moltes cançons, han après contes, han jugat, han ballat al ritme de cançons tradicionals i s’han disfressat dels seus herois i heroïnes preferits.
Les activitats… Llegeix més»

Vídeo del programa d’innovació d’orientació educativa

El Departament d’Educació, amb el propòsit d’incentivar la millora contínua dels centres i aportar la mirada competencial i orientadora recollida en el currículum, difon 13 vídeos dels principals programes d’innovació il·lustrant amb imatges les principals actuacions i punts forts del mateixos.
Concretament, el programa d’innovació d’orientació… Llegeix més»

Diari de jocs de pati

Durant el primer trimestre, els dinamitzadors de jocs de pati hem realitzat diferents activitats pels alumnes de cicle mitjà, dins del servei comunitari.
Els nois i noies de l’escola han gaudit de les activitats organitzades durant nou setmanes i les que més han agradat han estat:… Llegeix més»

Malalties minoritàries

El passat divendres 15 de novembre, la Natàlia Piquet, cirugiana de l’hospital de Berga, va fer-nos una xerrada sobre les malalties minoritàries, tema que inspira la Marató de TV3 d’aquest any.
Ens va explicar que hi ha 7.000 malalties minoritàries que a Catalunya les pateixen 400.000… Llegeix més»