Diari de jocs de pati

Durant el primer trimestre, els dinamitzadors de jocs de pati hem realitzat diferents activitats pels alumnes de cicle mitjà, dins del servei comunitari.

Els nois i noies de l’escola han gaudit de les activitats organitzades durant nou setmanes i les que més han agradat han estat: mata conills, cementiri, cara i creu i cursa de sacs.

Jocs com mata conills, on l’estratègia i la rapidesa amb una pilota són claus per guanyar; el cementiri, joc estrella on la punteria i la rapidesa per esquivar la pilota ens faran arribar a la victòria. Cara i creu també és un joc d’estratègia on preval l’agilitat per atrapar al contrincant situat al darrere; i finalment la cursa de sacs, joc molt divertit on fins i tot van saltar amb parelles dins un mateix sac.

Tots plegats hem gaudit de moments de tensió però també d’alegria durant aquest primer trimestre.

Redactors: Pau Molins i Mariona Bajona