Vídeo del programa d’innovació d’orientació educativa

El Departament d’Educació, amb el propòsit d’incentivar la millora contínua dels centres i aportar la mirada competencial i orientadora recollida en el currículum, difon 13 vídeos dels principals programes d’innovació il·lustrant amb imatges les principals actuacions i punts forts del mateixos.

Concretament, el programa d’innovació d’orientació educativa va escollir el nostre institut per transmetre la visió d’un centre amb dos eixos molt definits, l’acompanyament i el canvi planificat cap a un model educatiu avançat. L’objectiu del programa és afavorir l’èxit de l’alumnat pel que fa a la seva autonomia, a la seva continuïtat formativa i el desenvolupament del seu projecte de vida.

Esperem que el gaudiu veient imatges gravades en els dos centres educatius tant com ho hem fet nosaltres 😉