Història

La Secció d’Institut de Sant Llorenç de Morunys és un centre constituït administrativament des de l’inici del curs escolar 1998-99 i adscrita a l‘INS Francesc Ribalta de Solsona, del qual és part integrant.

L’Acord de Govern GOV/76/2017, de 13 de juny, aconsella la transformació de les diverses “Seccions d’Institut” de Catalunya en “Instituts”. A partir de l’1 de setembre de 2017, la nova denominació del centre serà “Institut de Sant Llorenç de Morunys“.

La titularitat del centre és pública, depenent del Departament d’Educació, i imparteix els ensenyaments del primer i segon curs de la secundària obligatòria (ESO).

El centre acull bàsicament l’alumnat provinent de la Vall de Lord, Sant Llorenç de Morunys, La Coma i La Pedra i Guixers; no obstant això, també ha comptat amb alumnes de Solsona, Berga, Castellar del Riu, Odèn i Cambrils.

capsi_pbl2