Diagnosi

Per tal de poder analitzar la situació actual en la qual es troba el centre amb relació a l’àmbit digital i poder començar a definir el nostre pla estratègic, el curs 2021-22, al nostre centre, comencem a dur a terme algunes de les accions que es preveuen durant aquest procés, iniciant l’estratègia i fent una diagnosi de diferents aspectes i àmbits del centre.

La diagnosi té per objectiu detectar possibles punts de millora, sobretot, en els tres eixos principals del centre: ALUMNAT, PROFESSORAT i CENTRE/COMUNITAT EDUCATIVA, assegurant que l’alumnat sigui digitalment competent en acabar l’ensenyament obligatori, que el professorat tingui la competència digital docent entesa com una competència clau del segle XXI dins el marc Europeu (DigComEdu) i que el centre estigui digitalment transformat i sigui competent per facilitar l’aprenentatge en el marc de la transformació educativa i en xarxa (DigComOrg).

Aquesta diagnosi ve lligada a les accions que es duen a terme dels del projecte de mentories digitals i els objectius del Pla d’Educació Digital de Catalunya.

Estratègia digital Fonts del Glorieta – Diagnosi