Llengües estrangeres i ERASMUS

A més a més de l’anglès, els alumnes del nostre centre poden fer la segona llengua d’alemany a tots els cursos de l’ESO.

Aquests alumnes tenen l’oportunitat de participar en un intercanvi a Alemanya d’una setmana durant el curs. L’intercanvi es du a terme tots els anys i els alumnes alemanys també fan la visita inversa.

Per realitzar les classes de llengües estrangeres, disposem d’una aula d’idiomes ben equipada .

A l’Institut Fonts del Glorieta fomentem la participació en intercanvis i programes amb altres educatius d’Europa (Erasmus+).

Aquest curs hem iniciat el projecte ERASMUS+ Empowering Math Literacy Skills of Learners Through Innovative Digital Tools. Es tracta d’un programa d’una durada de vint-i-quatre mesos i hi participem amb tres països més: Polònia, Turquia i Portugal, que visitarem al llarg dels cursos 2023-2024.

A més, aquest any el nostre institut té el plaer d’organitzar el programa ERASMUS+ “Time to Act Green” amb Turquia, Croàcia i Itàlia. D’aquí un any recollirem els fruits de totes les activitats que anirem portant a terme al llarg del programa i que representen una oportunitat d’aprenentatge connectada amb Europa.

Per finalitzar, participem també amb l’alumnat de batxillerat al projecte ERASMUS+ “What changed – how reflected” amb Croàcia, Alemanys i Turquia.