Projectes

A primer, segon i tercer d’ESO es destina una part de l’horari lectiu a la realització de projectes que siguin transversals i globalitzadors i que tinguin en compte la resolució col·laborativa de problemes amb l’objectiu de reforçar l’autonomia, la reflexió, l’autoestima i la responsabilitat de l’alumnat.

La matèria de projectes s’ha pensat a primer i a segon d’ESO com la creació d’un producte final de cada centre d’interès. Aquesta també equivaldrà al crèdit de síntesi.

A tercer aquesta matèria s’ha plantejat des del treball interdisciplinari en la solució de reptes que entitats o persones formulen a l’alumnat i ells intentaran donar resposta. Aquestes matèries es fan simultàniament a cada grup del mateix nivell i això permet l’intercanvi de professorat de diferents àmbits i cobrir les necessitats que puguin tenir l’alumnat.