Alumnat

Continuem amb el Projecte EduCAT 2.0, que vam iniciar el curs acadèmic 2010-2011, i que suposa que tot l’alumnat té un ordinador portàtil com a eina de treball.
  • Els portàtils del PEDC (Pla d’educació digital de Catalunya) són recursos del centre que es posen a la disposició de l’alumnat per tal que docents i alumnat en facin un bon ús per millorar els processos d’ensenyament i aprenentatge i la competència digital del nostre alumnat. Tots els alumnes de 3r i 4t d’ESO disposen d’ordinador del centre i l’alumnat de batxillerat té també l’opció de demanar un ordinador cedit per ensenyament.
  • A l’alumnat amb ordinador PEDC se li ha proporcionat un identificador acabat en “@edu.gencat.cat” i una contrasenya inicial d’accés al portàtil. Aquests alumnes poden fer la gestió del seu compte edu.gencat.cat.
  • Tot l’alumnat del centre disposa d’un correu amb domini propi @iesfontglo.net. Aquest és el compte que utilitzem en el nostre dia a dia.
  • A continuació, podeu trobar les autoritzacions de drets d’imatge i recursos:

Autorització imatge menors de14 Fonts del Glorieta

Autorització imatge majors de 14 i personal Fonts del Glorieta

Autorització recursos menors 14

Autorització recursos majors 14

• I no us perdeu algunes eines interessants:

Youtubers docents

Edu365