Objectius

Després de realitzar la diagnosi, per poder concretar els objectius de l’EDC (Estratègia Digital de Centre) cal determinar la visió del centre en l’àmbit digital i tenir en compte els objectius del PEC i del projecte de direcció, sense perdre de vista els objectius del PEDC. La conjunció d’aquests aspectes determinarà els objectius de l’EDC.

Els objectius de l’EDC de l’Institut Fonts del Glorieta són els següents:

• Elaborar el document de seqüenciació i avaluació de la Competència Digital de l’alumnat (CDA) per garantir que els nostres alumnes siguin digitalment competents.
  • Elaborar l’estratègia digital de centre (EDC) per fer avançar digitalment el centre, el professorat i l’alumnat.
  • Atendre/promoure la formació digital del professorat (FIC) per millorar la Competència Digital Docent (CDD).
  • Millorar/revisar/mantenir les connexions de la xarxa d’internet a les aules (cablejat) per a una millora de la connectivitat.
  • Treballar els drets d’imatge, autoria i llicències d’ús en la creació de documents.
  • Aconseguir més suport tècnic per resoldre incidències tecnològiques de cara a millorar l’equipament.
  • Fomentar l’ús de tecnologies digitals en projectes interdisciplinars per millorar la CDA.
  • Potenciar el treball amb el Drive a tota l’etapa de l’ESO.
  • Formar els alumnes en la programació, la robòtica i a resoldre problemes tècnics per millorar la CDA.
  • Formar les famílies a inici de curs en tecnologies digitals per assegurar que tothom sap utilitzar les eines de comunicació del centre.

Estratègia digital Fonts del Glorieta – Objectius