Projecte EduCAT 2.0

Continuem amb el Projecte EduCAT 2.0 que vam iniciar el curs acadèmic 2010-2011 i que suposa que tot l’alumnat d’ESO té com a eina de treball un ordinador portàtil. De manera progressiva, el conjunt del professorat i alumnat ha anat adaptant les programacions i la dinàmica del treball a l’ús didàctic dels mitjans informàtics.

La realització d’aquest projecte ha permès la substitució total dels llibres de text en paper per llibres de text digitals. S’utilitzen llibres digitals en determinades àrees instrumentals. Gràcies a aquest projecte, l’ús de les TIC és una qüestió normal en el nostre alumnat i en tenen un bon domini.

Pel que fa al material, totes les aules d’ESO del centre disposen d’un equipament multimèdia digital (panells i pissarres digitals, projector i altaveus amplificats) i la majoria també tenen la instal•lació elèctrica necessària perquè es puguin endollar simultàniament diversos ordinadors per carregar-los. També hem instal·lat recentment a les aules de 1r i 2n de batxillerat pissarres digitals, altaveus i projectors.

El pla TAC està actualitzat del curs 2021-22 i formem part dels centres transformats que ens han dotat d’una WIFI potent.