Geologia al Museu d’Alcover

El passat dilluns dia 11 els alumnes de 1r curs d’E.S.O van visitar per torns el Museu d’Alcover per aprofitar els seus recursos a l’hora de comprendre els apartats de geologia i formació del relleu. Els professors de ciències naturals i ciències socials, Marina… Llegeix més»

Gràcies de nou, EXPOMAT!

El passat dia 7 de març els nostres amics d’EXPOMAT ens van fer arribar una generosa donació per tal que puguem realitzar els nostres projectes:

• El projecte d’emmagatzematge d’aigua de pluja, amb uns palets i amb tuberia de PVC amb els seus… Llegeix més»

Entrevistes literàries

Els alumnes de la comissió de biblioteca han preparat entrevistes literàries amb persones relacionades amb l’àmbit de la cultura local. Aquest és el vídeo que han fet el Bilal Ahidar, el Marouan Elmiri i el Gustavo Soares.

Celebrem el Dia de la Dona

Al nostre centre vam celebrar el Dia de la Dona amb diversos actes organitzats per les comissions que formen els alumnes amb els seus professors. Concretament, es tracta de la comissió d’escoles verdes, la comissió de festes i esdeveniments i la d’igualtat.
Va ser una jornada… Llegeix més»

L’escriptora Care Santos ens visita

L’escriptora de Mataró Care Santos va visitar-nos el dilluns 4 de març per parlar de la seva saga de literatura juvenil Mentira, Verdad, Miedo, Ben i Los Medina, que l’alumnat de 3r d’ESO ha llegit aquest curs a l’assignatura de Llengua castellana i Literatura. També va anunciar-nos en primícia la publicació del seu últim… Llegeix més»