BATXILLERAT

El nostre institut té una sola línia de batxillerat que ens permet un acompanyament individualitzat i proper dels alumnes i les famílies.

A l’Institut Fonts del Glorieta oferim les modalitats de batxillerat en Ciències i Tecnologia i batxillerat d’Humanitats i Ciències Socials.

A partir de les reunions individuals d’orientació amb els alumnes i amb previsió a les seves necessitats es defineix l’ oferta d’optatives del centre per a cada curs.

Acontinuació trobareu les especificacions de cada modalitat i una breu explicació sobre com fem i avaluem el treball de recerca.

El marc normatiu del batxillerat es desprèn del Decret 171/2022, de 20 de setembre, d’ordenació dels ensenyaments de batxillerat.

Carta inici curs batxillerat 23-24
Batxillerat llibres curs 23-24
En cas que un alumne tingui un problema de salut que calgui contemplar, cal imprimir l’Informe amb dades mèdiques i presentar-lo a la professora d’Educació Física del curs corresponent. Si no hi ha cap problema, no cal portar-lo.