Servei comunitari a la mitja marató de Granollers

El diumenge, dia 6 de febrer, l’alumnat de 3r d’ESO va col·laborar com a voluntari a la 36a edició de la mitja marató de Granollers. A través de l’assignatura de servei comunitari, tot l’alumnat va ajudar de manera directa i indirecta als més de 5000 participants. Les seves tasques eren avisar en cas que algú es lesionés en el seu sector de vigilància i també donar una ampolla d’aigua a aquells participants que la demanessin.

Se’ls va recompensar amb un esmorzar, una dessuadora i una samarreta tècnica. Va ser una bona experiència per a tothom, ja que tot va anar molt bé.